کد خبر: 866841
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
دانشجوي ممتاز که مدعي است يک نفر را به قتل رسانده و جسدش را در بهشت زهرا دفن کرده به علت ابتلا به اختلالات شديد رواني در بيمارستان بستري شد.
به گزارش خبرنگار ما، دو روز قبل پسري جوان وارد کلانتري 113 بازار شد و مدعي شد که يکي از دوستانش را به قتل رسانده و جسدش را در بهشت زهرا دفن کرده است. پسر 20 ساله خودش را پيمان معرفي کرد و گفت که دانشجوي ممتاز يکي از دانشگاه‌هاي تهران است و به خاطر اختلافي که با فريدون، يکي از دوستانش داشت او را به قتل رسانده است. ماموران کلانتري بعد از ثبت حرف‌هاي پيمان او را به دادسراي امور جنايي منتقل کردند. پيمان روز گذشته مقابل بازپرس سجاد منافي‌اذر بازپرس ويژه قتل نشست و جزييات بيشتري از ادعاي خودش را مطرح کرد. او توضيح داد: 16 ساله بودم که دلبسته دختري به نام آزيتا شدم. به مدت دو سال با او تلفني حرف مي زدم تا اين که مدتي قبل از مادرم خواستم به خواستگاري آزيتا برود تا با او ازدواج کنم. مادرم اما مخالفت کرد و گفت تا زماني که شغل و درآمد مناسبي نداشته باشم بايد فکر ازدواج را از سرم بيرون کنم. 18 ساله بودم که آزيتا را رها کردم و به چيزي به جز درس خواندن فکر نکردم. پيمان در شرح قتل دوستش هم گفت: من کسي را به قتل نرسانده‌ام. فردي که ادعاي قتل او را دارم نفس لوامه خودم است که موفق به مهارش شدم به خاطر همين راهي کلانتري شدم و آن ادعا را مطرح کردم. مظنورم از قتل دوستم همان نفس خودم بود که ان را مهار کردم.

مادر پيمان هم که در جلسه حاضر بود به بازپرس گفت چند روزي است که او به اختلالات شديد روحي مبتلا شده است. او گفت پسرم دانشجوي ممتاز است. البته او با کسي دوست نيست و رفت و آمد هم ندارد. وي ادامه داد: من احتمال مي‌دهم که پيمان تحت تاثير فيلم‌هاي هاليوودي که نگاه مي کند يا بازي‌هاي خشن کامپيوتري اين حرف‌ها را مطرح کرده است. او درباره فيملي حرف مي‌زد که داخل شکم شخصيت داستانش دوربين کار گذاشته بودند و او را کنترل مي‌کردند. مادر پيمان همچنين گفت: مدتي قبل خواهرزاده‌ام با خوردن قرص ترامادول به زندگي خودش پايان داد. پسرم يک روز براي رفتن به سر خاک او تاکسي دربست گرفت و راهي بهشت زهرا شد. وقتي به خانه برگشت متوجه شديم به خاطر اين که پولي همراه نداشته گوشي تلفن همراه گران قيمتش را به عنوان کرايه به راننده داده است. او ادامه داد: حرف‌هاي پسرم درباره ادعاي قتل دورغ است.

در بررسي‌هاي بيشتر بازپرس معلوم شد که کارشناسان پزشکي قانوني در بررسي‌هاي اوليه متوجه اختلالات شديد روحي و رواني شده‌اند بنابراين به دستور بازپرس، پيمان براي بستري شدن به يک مرکز رواني معرفي شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار