کد خبر: 866833
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
معاون برون مرزي رسانه ملي در مراسم رونمايي از مستند"ما مي توانيم" گفت: شبكه‌هاي برون مرزي صدا و سيما تريبوني رسمي براي معرفي دستاورد‌هاي نظام به جهانيان هستند.
 دكتر جبلي در آيين رونمايي از مستند «ما مي‌توانيم» گفت: در ساعت هايي به سر مي‌بريم كه كشورمان، جهان اسلام و جبهه مقاومت تحت تاثير يك تصوير تكان دهنده و در عين حال افتخار آميز است.
وي گفت: محسن حججي شهيد جوان جبهه مقاومت در صحنه‌اي كه شبيه عصر عاشورا بود به شهادت رسيد و اين افتخار را براي ملت آفريد؛ ما به خود مي‌باليم كه پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس نه تنها اين روحيه معنوي در جوانان كم نشده بلكه افزايش يافته است؛ شهيد حججي امام انقلاب و دفاع مقدس را از نزديك نديده بود، اما وفاداري خود به آرمان‌هاي امام (ره) نشان داد. 
معاون بروز مرزي صدا و سيما ادامه داد: امثال او نماد اقتدار و نفوذ ايران در كشورهاي منطقه هستند؛ ما تنها در حوزه‌هاي نظامي و راهبردي نفوذ نداريم بلكه اين مسئله در حوزه‌هاي فرهنگي و معنوي مان هم نمود پيدا كرده است.
پيمان جبلي گفت: در دوره‌اي به سر مي‌بريم كه دشمنان قسم خورده ما روز به روز بيشتر در موضع انفعال و استيصال قرار مي‌گيرند و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي روز به روز بالنده‌تر و حوزه نفوذ و اقتدارش گسترده‌تر مي‌شود.
وي گفت: توطئه هايي كه در بعد نرم در جريان است اسلام اصيل را در معرض تهديد قرار مي‌دهد؛ ايده تكفيري تروريستي و جنايتكارانه كه به نام اسلام راه اندازي شده و بي گناهاني را به كشتن داده است مسائلي است كه از سر انفعال و استيصال است و دشمنان مان برخلاف ژست تبليغاتي شان شكل تهاجمي نمي‌توانند داشته باشند.
جبلي افزود: اگر در چند سال اخير توانستيم ورق را به نفع جبهه مقاومت برگردانيم و به اعتراف دشمنان مان يك مسير هموار از تهران تا جنوب لبنان را ايجاد كرديم به همت نيروهاي مردمي و جبهه مقاومت و با حمايت جمهوري اسلامي بوده است.
وي ادامه داد: ما شاهد پيشرفت روز افزون نيروهاي دفاعي هستيم كه در كنار انتقال پيام‌هاي فرهنگي انقلاب بنيه دفاعي را نيز تقويت و خود را براي دفاع آماده كرده اند؛ افتخار مي‌كنيم بلندگوي اين نيرو‌ها باشيم.
معاون برون مرزي رسانه ملي افزود: ارتش، سپاه، بسيج و ... در حال تحكيم بنيه دفاعي كشور هستند و ما آمادگي خود را براي اينكه آينه تمام قد نمايش اين دستاورد‌ها باشيم اعلام مي‌كنيم؛ وظيفه ماست كه دستاوردهاي نيروهاي انقلابي را برجسته كنيم تا ترس و رعب در دل دشمن بيشتر شود.
اين مستند با حضور امير سرتيپ اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا ارتش رونمايي شد.
در ادامه اين مراسم، امير سرتيپ اسماعيلي هم از تحريم فرهنگي به عنوان بدترين نوع تحريم ياد كرد و گفت: بحمدالله امروز جايي هستيم كه مي‌بينيم شبكه‌هاي معاونت برون مرزي علي رغم تحريم فرهنگي در خارج از مرزها بخش عمده اي از جهان را پوشش مي‌دهند. اين افتخار را داريم كه از طرف مجموعه قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء به صداوسيما و معاونت برون‌مرزي تبريك بگوييم.
وي با اشاره به ويژگي كار در شبكه هاي برون مرزي اظهار داشت: برنامه سازي در شبكه هاي برون مرزي كار سنگين و مهمي است، كسي كه در شبكه‌هاي عرب زبان، كرد زبان و ... تلاش مي‌كند پيامش را به زباني ديگر نشر دهد و در مقابل پروژه ايران هراسي و شبكه‌هاي تلويزيوني فاسد و معاند قرار بگيرد كار مهمي در جذب مخاطب مي كند. 
امير سرتیپ اسماعيلي خطاب به برنامه‌سازان معاونت برون مرزي گفت: زحماتي كه شما مي‌كشيد، در كلام‌ نمي‌گنجد. ما تمام قد در خدمت معاونت برون مرزي هستيم و آنچه را كه به آن رسيديم به بركت امام زمان، مقام معظم رهبري و مردم است. 
در پايان وي افزود: در زمان جنگ رزمندگان با سربندهايي كه نام ائمه روي آن نقش بسته بود به ميدان مي رفتند و اكنون سربند ما ان چيزي است كه در قالب تجهيزات نظامي يا برنامه هاي راديويي و تلويزيوني به ميدان مي‌آوريم تا جهان ببيند. رسانه ملي نشان داده امريكايي‌ها با همه قدرت پوشالي كه از خود نشان دادند، دمشان را روي كولشان گذاشتند و از ما دور شدند ما همواره خدمتگذار خانواده شهدا هستيم. 
پايان بخش اين مراسم حضور امير سرتيپ اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا ارتش در يكي از برنامه خبري و گفت و گوي تلويزيوني وي با شبكه سحر بود.
مستند «ما مي‌توانيم» كه از يك سال و نيم پيش كليد خورد و در 7 قسمت ، دستاورد‌هاي بيش از سه دهه تلاش نيروهاي انقلابي از جمله توانايي‌هاي موشكي را به تصوير مي‌كشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار