کد خبر: 866810
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان:
مسابقه از ابتدای مهرماه در سطح آموزشگاه ها و اولین مرحله مسابقات در مدارس برگزار می شود که امسال ۴۷۲ هزار و ۲۰۹ نفر دانش آموز در این مرحله از مسابقات شرکت خواهند نمود .

به گزارش جوان آنلاین رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهارداشت : دانش آموزان راه یافته از استان اصفهان به سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، درخشش بی نظیری را با کسب رتبه های برتر داشته و کسب ۸۶ رتبه اول تا سوم برگزیده، استان اصفهان را در صدر این دوره از مسابقات قرار داد.

محمداسماعیل زاده مورد جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت : جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور یکی از جشنواره هایی است که همه ساله برگزار می شودو  امسال سی و پنجمین دوره این جشنواره برگزار شد.

وی در باره فرآیند برگزاری این مسابقه توضیح داد: این مسابقه از ابتدای مهرماه در سطح آموزشگاه ها و  اولین مرحله مسابقات در مدارس برگزار می شود که امسال ۴۷۲ هزار و ۲۰۹ نفر دانش آموز در این مرحله از مسابقات شرکت کردند. 

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید به این نکته که امسال تعداد راه یافتگان استان اصفهان به مرحله کشوری افزایش داشته است، اذعان نمود :  پس از مرحله آموزشگاهی، مرحله منطقه ای و ناحیه ای، مرحله استانی و در نهایت مرحله کشوری مسابقات اجرا می شود و امسال تعداد راه یافتگان استان اصفهان به مرحله کشوری نسبت به سه گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته و  رتبه هایی هم به دست آمده است.

اسماعیل زاده افزود:  در مجموع راه یافتگان جنسیت دختر به مرحله کشوری مسابقات موفق به کسب ۴۳ رتبه اول و دوم و سوم در این بخش شدند که  ۲۱ رتبه اول کشوری، ۱۳ رتبه دوم، ۹ رتبه سوم و ۹ رتبه برگزیده را کسب کردند، در بخش پسران ۵۲ رتبه به دست آمد که ۱۰ رتبه اول، ۸ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم  را در بر می گیرد و در مجموع مسابقات فرهنگی و هنری کشوری ۶۶ رتبه اول تا سوم دختر و پسر و ۲۰ برگزیده را داشته ایم.

وی با ابراز امیدواری تصریح کرد :  در جمع کسب ۸۶ رتبه اول تا سوم برگزیده، استان اصفهان را در صدر این دوره از مسابقات قرار داده است، بدان معنا که خوشبختانه هم در بخش دختران و هم در بخش پسران بیشترین رتبه را در سطح کشور داشته ایم.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: این مسابقات در اردوگاه شهید رجایی نیشابور به مدت ۱۰ روز برگزار شد و برای دانش آموزان در کنار برگزاری مسابقات،  برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با دهه کرامت اجرا شد و یک روز هم دانش آموزان به زیارت بارگاه حضرت ثامن الحجج رفتند.

وی درپایان گفت: در مجموع دانش آموزان راه یافته استان اصفهان به  سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، درخشش بی نظیری را با کسب رتبه های برتر داشته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار