کد خبر: 866791
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: ازاول شهريور در قالب طرح نظارتی از بازارهای گل بازرسی مستمر صورت می گيرد.
باشگاه خبرنگاران جوان: حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: گشت تعزيرات در راستای مصوبات كميسيون هماهنگی و نظارت قاچاق كالای استان مبنی بر برخورد با متخلفان عرضه گلهای زينتی و زراعی و باغبانی  ساعت 4 صبح امروز به بازار گل امام رضا واقع در جاده امام رضا به منظور بررسی بازار اعزام شدند.

وی افزود: در اين بازرسی تذكرات لازم به متصديان بازار گل امام رضا داده شد و نسبت به نصب بنر به منظور عدم فروش گل قاچاق اقداماتی صورت گرفت.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: برهمين اساس مقرر شد تا طرح برخورد با قاچاق گل در سطح عرضه از اول شهريورماه در سطح تهران اجرایی شود.

حسن بیگی در پايان گفت: برابر ماده ١٨ قاچاق كالا و ارز فروش كالای قاچاق در سطح عرضه تخلف بوده و در صورتی كه فردی اقدام به قاچاق كالا در سطح عرضه كند در مرحله  نخست دو برابر ارزش كالای مكشوفه جريمه می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
یکی از الیاژهای کلیدی صنایع فولاد کشور"فروسیلیس"است.این محصول در انحصار یک خانواده است که بهر قیمت و با سربرگ شرکتهای کاغذی بدون پرداخت ارزش افزوده و از طریق شبکه فامیلی به صنایع فولاد کشور تحمیل میگردد.فکر میکنم ورود تعزیرات به مشکل تامین مواد اولیه صنایع فولاد کشورمهمتر از گل است.
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
فعاليت مافيا ی اقتصادی نيز بدون حمايت و هماهنگي با دستگاه‌هاي دولتي ممكن نيست.چه گل وچه غیر گل.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار