کد خبر: 866770
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
معاون آموزشی علوم پزشكي سمنان خبرداد:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان از افزایش ١٠٠ درصدي رشته‌هاي تحصيلات تكميلي این دانشگاه خیر خبر داد.

دکتر نويد دانایی گفت شمار رشته‌هاي تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشكي استان در ٤ سال اخیر دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه در این چهار سال زیرساخت‌های خوبی در علوم پزشکی استان ایجاد شده تصریح کرد: این افزایش دو برابری متناسب با توسعه زيرساخت‌ها و نيز گسترش تجهيزات و نيروي انساني متخصص در دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان صورت گرفته است..

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكي استان خاطرنشان کرد: اين توسعه هدفمند در جهت تربيت نيروي انساني متخصص و مورد نياز در رشته‌هاي بين رشته‌اي و اولويت‌دار كشور و منطقه ايجاد شده است.

دانایی از برگزاري هفتمين دوره آزمون صلاحيت باليني در این دانشگاه خبر داد و گفت: يكي از مهمترين گام‌هاي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در جهت ارتقاء سطح كيفي آموزش پزشكي در دوره اخير برگزاري آزمون پايان دوره پزشكي عمومي در قالب آزمون صلاحيت باليني بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان که یکی از اولين مراكز برگزاري اين آزمون در كشور است در همین راستا اواخر هفته گذشته هفتمين دوره اين آزمون را در استان برگزار کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكي استان یادآوری کرد: آزمون صلاحيت باليني در سال پاياني تحصيل از  دانشجويان رشته پزشكي گرفته مي‌شود و هدف آن سنجش مهارت پزشكان آينده از نظر مهارت‌هاي ارتباطي و توانايي اجراي اقدامات درماني و تشخيصي عملي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر