کد خبر: 866707
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: امروز نيروي انتظامي كه با عنايت به كلام نوراني مقام معظم رهبري مصداق واقعي مجاهدان في‌سبيل‌الله هستند، از اثر‌ گذارترين مجموعه‌هاي امنيتي كشور است.
سردار حسين رحيمي در مراسم صبحگاه كه در يگان امداد اين فرماندهي برگزار شد، با اشاره به اهميت و جايگاه ويژه، يگان امداد در مأموريت‌هاي پليس، بيان داشت: خوشحال هستم كه امروز در جمع يكي از مهمترين واحدهاي مؤثر در برقراري نظم و امنيت پايتخت جمهوري اسلامي ايران هستم.
وي افزود: با توجه به حساسيت كار شما و اينكه حضور گسترده شما مي‌تواند اثر زيادي را در انضباط، نظم و آرامش شهروندان داشته‌باشد و وظايف و مأموريت‌هاي شما بسيار حائز اهميت است ترجيح دادم اولين نوبت در جمع شما برادران عزيزم باشم. سردار رحيمي عنوان داشت: وجود يك پليس بايد مظهر آرامش، نظم و انضباط و اقتدار باشد و اگر اينگونه باشد، بدانيد كه مفيد و مؤثر واقع خواهد شد و در غير اين صورت است كه مسير را اشتباه رفته‌ايد. وي با اشاره به اينكه پليس معرف اخلاق اجتماعي جامعه است و بايد با رفتارهايش، رفتار جامعه را تغيير دهد و با هنجارهايي كه در مأموريت‌هايش انجام مي‌دهد نا‌هنجاري‌ها را از بين ببرد و نبايد عامل پلشتي‌ها و رفتارهاي ناشايست باشد، گفت: با مردم بايد لطيف‌ترين، مؤدبانه‌ترين و بهترين برخورد را داشته‌باشيم؛ چراكه ما خادم مردم هستيم. فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان با تأكيد بر لزوم داشتن گشت‌هاي هدفمند، بيان داشت: بايد گشت‌ها هدفمند و اثر‌گذار باشند و با احترام به مردم با چشماني باز و تيز بين با كوچكترين مورد نا‌امني و بي‌نظمي برخورد شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار