کد خبر: 866698
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
سري جديد برنامه «نيمرخ» با رويكرد قرآني روي آنتن شبكه قرآن و معارف سيما مي‌رود و عـلاقـه‌مندان مـي‌توانند شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱5: ۱6 بيننده آن باشند.
«نيمرخ» ويژه برنامه‌اي است كه براي مخاطب نوجوان تهيه و توليد شده و قرار است از آنتن شبكه قرآن و معارف سيما پخش شود. اين برنامه كه با ساختار نمايشي جلوي دوربين رفته در دو گروه دختران و پسران توليد مي‌شود و موضوعاتي از جمله نحوه برخورد و استفاده از فناوری ‌هاي جديد را به عنوان محور موضوعي خود قرار داده است. ضمن آنكه با توجه به تخصصي بودن شبكه قرآن و معارف سيما، رويكرد قرآني برنامه «نيمرخ» از مختصات اصلي اين آن است.
نويسندگي «نيمرخ» را ليلي عاج و طناز مظفري بر عهده دارند و تهيه‌كننده و كارگردان آن كلهر است. همچنين بخش پسران با اجرای محمد شاداني، بهزاد رحماني، مهدي عطاران و مهران ضيغمي و بخش دختران با اجراي حنانه احدي، طناز دهقان و عرفانه سراي سرور جلوي دوربين مي‌رود.
«نيمرخ» كاري است از گروه كودك و نوجوان شبكه قرآن و معارف سيما كه روزهاي شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 15: 16 به مدت 45 دقيقه از اين شبكه پخش مي‌شود.
علاقه‌مندان مي‌توانند فايل‌هاي تصويري اين برنامه را از وب‌سايت شبكه قرآن و معارف سيما به آدرس www. qurantv. ir دريافت كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار