کد خبر: 866669
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
مديركل اعتبارات بانك مركزي با تأكيد دوباره نسبت به استفاده از فرصت استثنايي بسيج نظام بانكي كشور براي تأمين مالي زوج‌هاي جوان گفت: متقاضيان دريافت وام ازدواج هرچه زودتر تشكل پرونده دهند.
مديركل اعتبارات بانك مركزي با تأكيد دوباره نسبت به استفاده از فرصت استثنايي بسيج نظام بانكي كشور براي تأمين مالي زوج‌هاي جوان گفت: متقاضيان دريافت وام ازدواج هرچه زودتر تشكل پرونده دهند.
علي اصغر ميرمحمدصادقي در گفت‌وگو با مهر با اشاره به مهلت باقيمانده براي استفاده متقاضيان دريافت وام ازدواج گفت: نظام بانكي كشور اكنون آماده پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج با سهل‌ترين شرايط به متقاضيان است و به همين دليل يك فرصت مناسب پيش روي زوج‌هاي جوان قرار گرفته تا در كمترين زمان ممكن و با شرايط مناسب، هر يك 10 ميليون تومان از شبكه بانكي، وام ازدواج دريافت نمايند.
مديركل اعتبارات بانك مركزي با بيان اينكه اجراي اين طرح تا پايان شهريورماه ادامه خواهد داشت، افزود: بر اساس آمارهاي رسمي هر يك از بانك‌هاي مشاركت‌كننده در اين طرح، اكنون شرايط خوبي براي پرداخت تسهيلات مهيا است و آمارهاي نظام بانكي نيز گوياي آن است كه بالغ بر ۱۲۰ هزار فقره تسهيلات ازدواج در همين مدت زمان كوتاه پرداخت شده است.
وي با بيان اينكه سود اين وام‌ها 4 درصد است، تصريح كرد: اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته مي‌شود و با توجه به اينكه تا پيش از اجراي طرح، ۵۰۰ هزار نفر در صف تقاضا قرار داشتند، تلاش شده تا در قالب اجراي اين طرح، صف متقاضيان از بين برود و پرونده‌ها به روز بررسي شود.
به گفته ميرمحمدصادقي، چنانچه زوج‌ها توأمان در بانك‌هاي مشابه ثبت‌نام داشته باشند، مي‌توانند با ارائه تنها يك ضامن و حتي پشتوانه قرار دادن يارانه نقدي حساب سرپرست خانوار به عنوان ضامن، از تسهيلات 20 ميليون توماني زوجين بهره‌مند شوند.
وي با بيان اينكه اجراي اين طرح از ابتداي مردادماه شروع شده و تا انتهاي شهريورماه در قالب طرح ضربتي ادامه دارد، اظهار داشت: به نظر مي‌رسد بهترين فرصت براي دريافت وام ازدواج از سوي متقاضيان فراهم شده و افرادي كه صاحب صلاحيت براي دريافت اين وام هستند، بايد هر چه زودتر از اين فرصت استفاده كرده و با شرايط مناسب، وام خود را از شبكه بانكي دريافت كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار