کد خبر: 866632
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل:
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: در قالب طرح ضربتی پرداخت تسهیلات به زوجین بانک مسکن نیز در استان اردبیل به سرعت این تسهیلات را به زوج های جوان پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، ابوالفضل کوهی فرد در مراسم تجلیل از جمعی از خبرنگاران در اردبیل در گرامی داشت روز خبرنگار اظهار کرد: بانک مرکزی ۱۱ بانک کشور را موظف به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج کرده که از ۵۰۰ هزار تسهیلات پرداختی در این زمینه سهم بانک مسکن ۴۰ هزار نفر است که در استان اردبیل نیز ثبت نام و پرداخت تسهیلات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ما به سرعت نسبت به تکمیل مدارک در پرداخت تسهیلات اقدام کرده و تاکنون از ۷۶۲ نفر متقاضی تسهیلات ۱۲۵ زوج پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل از مزدوجین خواست تا به سرعت نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست برای بهره مندی از تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه کرده تا زمینه پرداخت تسهیلات برای آنها فراهم آید.

کوهی فرد ادامه داد: سال گذشته در قالب تسهیلات ازدواج بیش از یک هزار و ۱۹۴ نفر به میزان بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال از این تسهیلات استفاده کرده اند که از نظر پرداخت رتبه اول را در بین استان های هم درجه کسب کردیم.

وی در مورد پرداخت تسهیلات به زوج های جوان در قالب صندوق یکم با نرخ سود ۸ و ۹/۵ درصد گفت: متقاضیان مناطق بافت فرسوده با نرخ سود ۸ درصد می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

این مسئول افزود: اگر فردی ۳۰ میلیون تومان در قالب صندوق یکم در بانک پس انداز کند بعد از یک سال می تواند ۶۰ میلیون تومان از این تسهیلات استفاده کرده و نسبت به خرید مسکن اقدام کند.

کوهی فر خاطرنشان کرد: سال قبل بانک‌ مسکن استان بیش از ۲ هزار و ۵۶۶ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده که در بین مدیریت های هم درجه رتبه اول را دارد.

عضو شورای مسکن استان اردبیل با بیان اینکه در چهار ماهه امسال ۴۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است بیان کرد: هم در سال گذشته و هم امسال روند رو به رشدی را در پرداخت تسهیلات شاهد بودیم به طوری که ۶۴ درصد این تسهیلات به شکل مشارکت مدنی برای تولید مسکن پرداخت شده است.

کوهی فرد اظهار داشت: در بین بانک های عضو شورای هماهنگی استان ما با پرداخت ۳۷ درصد تسهیلات در سال گذشته رتبه اول را در اعطای تسهیلات به دست آوردیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل موفقیت بانک مسکن استان را در پرداخت تسهیلات به بیش از ۶۲ هزار واحد مسکن مهر یادآور شد و تصریح کرد: تاکنون اکثر صاحبان واحدهای مسکن مهر با مراجعه به بانک مسکن اقدام به فروش اقساطی کرده اند و تنها ۶ هزار واحد باقی مانده که انتظار داریم به سرعت تعیین تکلیف شود.

کوهی فر از صاحبان مسکن مهر خواست؛ تا با مراجعه به شعب بانک مسکن نسبت به تعیین تکلیف واحد خود از باب فروش اقساطی و همچنین انجام تعهدات خود در بازپرداخت اقساط بانکی به موقع اقدام کرده تا زمینه ارائه خدمات بیشتر به سایر هموطنان فراهم آید.

وی از تلاش همکاران بانک‌مسکن که به صورت بسیجی وار در شعب این بانک و در بخش های مختلف به مردم ارائه خدمات می کنند قدردانی کرده و از فعال بودن ۵۰ دستگاه خودپرداز در مناطق مختلف استان خبر داد.

در این مراسم و در گرامی داشت روز خبرنگار از تعدادی از خبرنگاران فعال استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر