کد خبر: 866631
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پیگیری‌ها برای خرید دومین دستگاه رادیوتراپی در اردبیل برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی خبر داد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، قدرت اخوان اکبری در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از مرکز رادیوتراپی اردبیل اظهار کرد: بخش‌های مختلف این مرکز به صورت 24 ساعته در ارائه خدمات به بیماران آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه ما بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان به بیماران در این مرکز خدمات ارائه می‌کنیم گفت: حتی داروهای کمیاب این بیماران که در خارج از بیمارستان است تامین شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر بهداشت خواستار تجهیز و تامین یک دستگاه سی‌تی‌اسکن و دستگاه دوم رادیوتراپی شدیم، گفت: امیدواریم به سرعت زمینه خرید نصب و تجهیز این امکانات در استان فراهم آید که مسؤولان وزارتی قول مساعدی در تامین این تجهیزات داشتند.

اخوان‌اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ما با 24 تخت در این مرکز به بیماران ارائه خدمات می‌کنیم ، گفت: برای توسعه مرکز رادیوتراپی که از استان‌های مجاوز و کشور آذربایجان نیز پذیرش داریم همت استانی نیاز است که قطعا با پشیبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همچنین استاندار اردبیل سعی بر این است تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر