کد خبر: 866630
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی و ارائه خدمات رایگان به بیماران سرطانی در این مرکز افتخار برای استان اردبیل است تا در راستای تکریم و عزت‌بخشی به مردم این استان فعالیت‌های خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در جریان بازدید از مرکز رادیوتراپی اردبیل اظهار کرد: امروز روز شاد و فرخنده‌ای برای ماست چرا که با همت دانشگاه علوم پزشکی و تلاش مدیران این مجموعه پیشرفته‌ترین دستگاه رادیوتراپی در سطح کشور در استان اردبیل راه‌اندازی شده تا با صرف هزینه‌ای سنگین و پیگیری‌های مجدانه این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران فعالیت کند.

وی گفت: برای راه‌اندازی این مجموعه فاخر 17 میلیارد تومان هزینه شده که با صرف 13 میلیارد تومان دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز این مرکز خریداری و نصب شده که در سطح کشور بی‌نظیر است که در این زمینه از تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه مدیران این دانشگاه قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل با بیان اینکه در این مرکز بدون دریافت هزینه‌ای بیماران مورد مداوا قرار گرفته و آنها نگرانی از بابت پرداخت هزینه‌ها ندارند، افزود: برای خانواده‌ها پرداخت میلیونی در باب درمان بیماری سرطان بسیار سنگین است و ما خوشحال هستیم که در استان اردبیل و با هدف تکریم و عزتمندی مردم این استان چنین مجموعه هایی راه‌اندازی شده است.

عاملی با بیان اینکه استان اردبیل میزبان بیمارانی از کشور آذربایجان و استان‌های همسایه است گفت: در چنین شرایطی وزارت بهداشت و درمان عنایت ویژه‌ای به این استان کرده تا چنین مجموعه فاخر راه‌اندازی شود.

وی افزود: در کنار راه‌اندازی این مرکز موسسه ریحانه نیز با تمام تلاش و توان خود سعی در ارائه خدمات به بیماران دارند تا شان بیماران سرطانی شکسته نشده و آنها تنها درد و رنج بیماری را تحمل کرده و از بابت پرداخت هزینه مشکی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل از تلاش و همت مدیران دانشگاه علوم پزشکی که سعی می‌کنند دومین دستگاه را نیز خریداری کرده و در این مرکز راه‌اندازی کنند قدرانی می‌کنیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر زمینه این کار نیز فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر