کد خبر: 866625
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: خبرنگاران در حکم شناسایی نقاط ضعف و قوت در جامعه رسالت سنگینی را در امر اطلاع‌رسانی و برطرف شدن این نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دارند.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت در صد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی یاد کرد و گفت: قلمی که خبرنگاران با آن دردها و مشکلات جامعه را بازگو می‌کنند قلم ارزشمندی است که حتی در قرآن کریم به آن قسم یاد شده است.

وی با یادآوری اینکه در عرصه‌های مختلف خبرنگاران توان و بضاعت خود را در همراهی با ایثارگران و افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند، گفت: امروز نیز خبرنگاران همراه و حامی مدافعان حرم هستند تا در بهترین ساحه  جایگاه بتوانند بازگوکننده عظمت و عزت این ایثارگران باشند.

رئیس شورای شهر اردبیل به برگزاری آخرین جلسه رسمی شورای شهر در هفته آینده اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است تا در هفته آینده و طی یک مراسم خاص شورای چهارم به فعالیت خود پایان داده و امیدواریم شورای پنجم نیز بتواند فعالیت قابل قبولی را در حوزه‌های مختلف انجام دهد.

در این جلسه به میمنت هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اعضای شورای شهر با پینشهاد شهرداری مبنی بر ارائه تخفیف 20 تا 30 درصد در عوارض و سایر دریافتی‌های شهرداری موافقت کرده و در نهایت با  انصراف یعقوب نعمت‌اللهی صاحب پروژه روناک از ادامه اجرای این پروژه موافقت کردند.

بر اساس مصوبه شورای شهر قرار است 11 میلیارد و 600 میلیون ریال به این سرمایه‌گذار در قبال کارهای انجام شده و سرمایه‌گذاری نصفه و نیمه پرداخت شود که 30 درصد آن حدود 3 میلیارد و 480 میلیون ریال به صورت نقد و مابقی به رقم 8 میلیارد و 120 میلیون ریال به شکل تهاتری به انجام می‌رسد که این پیشنهاد شهرداری با نظر مثبت اعضای شورای شهر روبه‌رو شد تا با موافقت انصراف نعمت‌اللهی از سرمایه‌گذاری روناک این پروژه به یک سرمایه‌گذار جدید واگذار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر