کد خبر: 866602
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان خبر داد
حجت اله خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان در روز حمایت از صنایع کوچک از ایجاداشتغال برای یک هزار و625 نفر در قالب طرح وواحد تولیدی خبر داد

حجت اله خلیل زاده به مناسبت گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت:: در شرکت شهرکهای صنعتی گلستان یک‌هزار و ۵٣ قرارداد منعقد شده که از این تعداد قرارداد،  ۶٧٩ طرح به بهره‌برداری و تبدیل به واحد صنعتی شده و  ٣٧۵طرح نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین وظایف این شرکت تامین زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی است خاطرنشان کرد:اگر امسال منابع مالی محقق شود تا اواسط سال ١٣٩٧ تمامی نواحی و شهرکهای صنعتی در استان از خدماتی هم چون آب، برق، گاز و مخابرات برخوردار خواهند شد.

خلیل زاده در خصوص برنامههای شهرک صنعتی استان در سال جاری گفت:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید  بر اساس شرح وظایف و برش استانی، ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۶٢۵نفر در قالب طرح و واحدهای تولیدی را در دستور قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح رونق واحدهای تولیدی انجام میشود، گفت: بر اساس طرح رونق تولید واحدهای کوچک یک میلیارد تومان، طرحها با پیشرفت فیزیکی بالای ۶٠ درصد ٢میلیارد تومان و واحدهای متوسط تا سقف ۳ میلیارد تومان میتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان ادامه داد: امسال به غیر از طرح رونق برنامه جدیدی به نام نوسازی و تجهیز ساختار در صنایع پیش‌بینی شده است در واقع کاهش تولید عمومأ از فرسودگی ماشین‌آلات، افزایش ضایعات و افزایش قیمت تمام شده بوجود میآید بنابراین لازم است ماشین‌آلات به روز شوند.

خلیلزاده با اشاره به جذب اعتبارات عمرانی در شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: با حمایتهای صورت گرفته، سال گذشته ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در شرکت شهرکهای صنعتی استان جذب شد که نسبت به سالهای پیش بینظیر بوده است در حال حاضر نیر۱۶۵ میلیارد ریال  در شهرکهای صنعتی استان پروژه در دست اجرا داریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر