کد خبر: 866570
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان مرکزي خبر داد
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان مرکزي گفت: امسال تشکيل دو کنسرسيوم جديد در برنامه اين شرکت است که يکي از آنها در حوزه عايق‌هاي رطوبتي و ديگري در حوزه خوشه سازندگان نفت، گاز و پتروشيمي است.

مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي گفت: امسال تشکيل دو کنسرسيوم جديد در برنامه اين شرکت است که يکي از آنها در حوزه عايقهاي رطوبتي و ديگري در حوزه خوشه سازندگان نفت، گاز و پتروشيمي است.

مصطفي آمره در نشستي با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و سالروز تاسيس شرکت شهرکهاي صنعتي در 21 مردادماه گفت : شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي در سال 67 با هدف احداث شهرکهاي صنعتي به منظور استقرار واحدهاي صنعتي کوچک و متوسط در اين شهرکها تاسيس شد.

وي افزود: در حال حاضر استان مرکزي داراي 14 شهرک صنعتي و 16 ناحيه صنعتي مصوب است که در اين 30 شهرک و ناحيه همچنان در حال واگذاري زمين به واحدهاي صنعتي هستيم و زيرساختها در اين مناطق آماده شده است.

وي افزود: 2495 واحد صنعتي تا پايان سال 95 در شهرکهاي صنعتي استان مرکزي مستقر شده و زمين به آنها واگذار شده است. همچنين 1652 واحد موفق به اخذ مجوز بهرهبرداري شدهاند و اشتغال بيش از 27 هزار نفر در واحدهاي صنعتي کوچک و متوسط فراهم شده است.

مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي انعطاف پذيري، زودبازده بودن و سازگاري با نياز بازار را از مزاياي صنايع کوچک و متوسط عنوان کرد.

وي تصريح کرد: فن بازار منطقهاي استان ارتقاي تکنولوژي واحدهاي صنعتي را بر عهده دارد و جايگاهي است که ميتواند با توجه کردن به تقاضاهاي فناورانه واحدهاي صنعتي همچنين استفاده از پتانسيل و متخصصيني که در داخل استان و کشور فعال هستند، نيازهاي فناورانه را به صورت بومي تامين کند. 360 نفر در اين شبکه عضو هستند که امکان عرضه و تقاضاي فناوري را فراهم ميکنند.

وي افزايش تعداد کنسرسيومهاي صادراتي را از اولويتهاي اين شرکت عنوان و بيان کرد: تشکيل کنسرسيومها ميتواند در توسعه و بهرهوري و تامين بازار صنعت بسيار مثمرثمر واقع شود و بايد اين مهم اجرايي شود.

آمره ادامه داد: سال گذشته يک کنسرسيوم در حوزه سنگ در محلات تشکيل شد و امسال نيز تشکيل دو کنسرسيوم ديگر در برنامه است که يکي از آنها در حوزه عايقهاي رطوبتي وديگري در حوزه خوشه سازندگان نفت، گاز و پتروشيمي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار