کد خبر: 866505
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
در حكمي از سوي دكتر روحاني
رئيس‌جمهور بر اساس اصل يكصدو بيست و چهارم قانون اساسي آقاي علي اكبر صالحي را به عنوان معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي منصوب كرد.
به گزارش ايسنا، متن حكم حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دكتر علي اكبر صالحي
بر اساس اصل يكصد و بيست و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد، سوابق علمي، مديريت موفق اجرايي و تلاش‌هاي ارزشمند جنابعالي در توافق هسته‌اي به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان «معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي» منصوب مي‌نمايم. اميد است با عنايات الهي و همكاري نخبگان علمي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي، با رعايت اصول قانونمداري، اعتدالگرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، موفق باشيد.
صالحي پيشتر از سال 1388 تا 1389 نيز همين سمت را برعهده داشت. صالحي از سال 1389 تا 1392 وزير امور خارجه ايران بود. او از سال 1998 تا 2003 نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بود و بين سال‌هاي 2005 تا 2009، معاونت دبير كل سازمان كنفرانس اسلامي را بر عهده داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
برای خودم و ملتم متأسفم که قحط‌ الرجال آنقدر شدید است که شخصی مانند صالحی با آن شخصیت بوقلمون صفتی، یک روز میگوید آمریکا دبه کرده فردا میگوید شوخی کردم! و یا برای تحمیل «خسارت محض» خودش را به تمارض میزند و کار خود را به بیمارستان میکشاند برای جلب ترحم!! و از همه مضحک‌تر که میگوید .... پس از ۵ روز غنی سازی ۲۰٪ را آغاز میکنیم!! باید پس از ۴ سال،‌ باز هم بر مسند غصبی قدرت تحمیل شود!! حتماً‌ از جایی حمایت میشود!! ولی وجه غم انگیز قضیه آنجاست که بقیه دانشمندان واقعی هسته‌ای، بیکار، مهاجرت و یا به استخدام در آب و فاصلاب رضایت دادند!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار