کد خبر: 866473
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان :
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال قریب به 860 هزار دانش‌آموز با رشد قریب بر 3 درصد نسبت به سال گذشته بر سر کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

به گزارش جوان آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز خبرنگاری موفق‌تر است که هم‌زمان با جریانات حرکت کند و در حاشیه قرار نگیرد.

محمدحسن قائدی‌ها با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های خبرنگار خوب، قضاوت بی‌طرفانه است، افزود: خبرنگار باید واقعیت‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کند همچنین از دیگر ویژگی‌های خبرنگار خوب، کسب اعتماد مردم نسبت به رسانه مورد نظر است.

وی تصریح کرد: قدرت درک مسائل روز و پیش‌بینی وقایعی که اتفاق خواهد افتاد نیز از دیگر ویژگی‌های خبرنگار خوب است.

وی تأکید کرد: در طول سه سال گذشته استان اصفهان در زمینه پروژه مهر، رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد و امسال نیز به این سمت و سو در حرکت هستیم.

قائدی‌ها ادامه داد: اعتماد مردم به آموزش و پرورش هر روز باید قوی‌تر شود و رسانه‌ها می‌توانند اعتماد مثبت را میان مسؤولان آموزش و پرورش و مردم دو چندان کنند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که امسال قریب به 860 هزار دانش‌آموز با رشد قریب به 3 درصد نسبت به سال گذشته بر سر کلاس‌ها حضور پیدا کنند که از 3 درصد، یک و نیم درصد آن به ‌واسطه مهاجرپذیر بودن استان اصفهان است و خود را در دوره ابتدایی نشان می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از افتخارات ما این است که شورای آموزش و پرورش رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه افزود: سال گذشته زنگ شروع سال تحصیلی در هنرستان خیر ساز فضیلی ناحیه 3 به صدا در آمد و امسال نیز در حال اتخاذ تصمیمات لازم برای شروع سال تحصیلی هستیم.

قائدی‌ها با اشاره به موفقیت اموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: هم‌اکنون وضعیت ما در استان از نظر شاخص‌های وزارت آموزش و پرورش، خوب و قابل‌قبول است.

وی عنوان کرد: استان اصفهان طی سه سال متوالی رتبه دوم کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است و امسال نیز شاهد رتبه‌های برتر خواهیم بود

قائدی‌هادر پاسخ به سئوال خبرنگار جوان اظهار داشت : هنوز در تعدای از مناطق محرم استان اصفهان دانش آموزان در کانکس تحصیل می نمایند که با تامین بودجه به مرور در آن مناطق مدرسه ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون در مسائل پرورشی و فرهنگی نیز وضعیت قابل‌قبولی داریم، ابراز کرد: همچنین امسال نه تنها برای اولین بار، در بحث ساماندهی نیروی انسانی به صورت مستقل عمل خواهیم کرد بلکه در بحث بودجه‌بندی امور مالی آموزش و پرورش نیز برای اولین بار به استان تفویض اختیار شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار