کد خبر: 866470
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
شهادت هنر مردان خداست

به گزارش جوان آنلاین ،به نقل از المیادین، «کریم النوری» از سخنگویان بسیج مردمی عراق حمله چند روزگذشته مواضع نیروهای عراقی و رزمندگان محور مقاومت در نزدیکی گذرگاه مرزی «التنف» را یک عملیات مشترک میان آمریکا و داعش توصیف کرد.

وی بیان داشت: در ابتدا جنگنده‌های آمریکایی اقدام به هدف قرار دادن مواضع نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به حشد‌الشعبی در نزدیکی گذرگاه مرزی التنف روی داد که منجر به شهادت جمع زیادی از رزمندگان و زخمی شدن تعداد دیگر شد.

النوری ادامه داد همزمان به این حمله هوایی آمریکا به مواضع حشد الشعبی عناصر گروه تروریستی داعش حملات خود از سه محور را به سوی مواضع حشد الشعبی آغاز کردند که در نتیجه آن جمعی از رزمندگان محور مقاومت به شهادت رسیدند.

عناصر گروه تروریستی داعش در این حمله «محسن حججی» رزمنده مدافع حرم ایرانی را نیز به اسارت درآوردند که در جدید‌ترین تصاویر و اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش این رزمنده مدافع حرم به دست عناصر گروه تروریستی داعش به شهادت رسیده است.

کریم النوری تاکید کرد این حمله آمریکا به صورت عمدی و از پیش برنامه‌ریزی شده بود و قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

در پی به شهادت رساندن ناجوانمردانه شهید مدافع حرم محسن حججی بدست ددمنشان داعشی ،مراسم گرامیداشت که پس از 2 روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید روز یکشنبه ٢٢ مردادماه ٩٦ از ساعت ٩:٣٠ لغایت ١١:٣٠ در مسجد جامع شهرستان نجف‌آباد توسط لشکر ٨ نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

مدافع حرم محسن حججی از جهادگران فرهنگی استان اصفهان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) اسلام حقیقی و تأمین امنیت ملی کشورمان در نزدیکی مرز سوریه با عراق اسیر شده بود که داعش تصاویری از به شهادت رساندن این رزمنده ایرانی را منتشر کرد.

در این رابطه امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نجف‌آباد صبح امروز(جمعه20 مرداد ماه) سهراب مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد به همراه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شریعتی‌نیا رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل شهید  مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید محسن حججی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

در این دیدار سهراب مظفرنجفی اظهار کرد: امروز هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و شجاعت و جان‌فشانی شهیدان امنیت را برای ما به ارمغان آورده است که این یک واقعیتی است که همه باید بپذیریم.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به شهدای استقامت اسلام معروف شده‌اند، بیان داشت: این شهدا برای حفاظت از اسلام ناب محمدی(ص) که مورد هجوم تکفیری‌ها قرار گرفته، در برابر آنان مقاومت و از خودگذشتگی نشان می‌دهند.

فرماندار نجف‌آباد گفت: الگوپذیری از این شهدای والامقام موجب گام نهادن در مسیر واقعی سعادت می‌شود.

مظفرنجفی بر تکریم خانواده‌های معزز شاهد تأکید کرد و گفت: مسؤولان شهرستان نجف‌آباد در راستای تکریم این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی که یکی از نیروهای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی محسوب می‌شد فرزندی حدوداً 2 ساله نیز دارد.

شایان ذکر است لشکر 8 نجف اشرف تاکنون 10 شهید را در راه تأمین امنیت کشور با عنوان مدافع حرم در سوریه تقدیم کرده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر