کد خبر: 866414
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد ارومیه گفت: 16رشته مقطع تحصیلی دکترا در دانشگاه آزاد ارومیه وجود دارد.

به گزارش جوان دکتر عزیر جوانپور صبح امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در مجموع 24رشته مقطع دکترا در دانشگاه های آزاد استان وجود دارد که این 24رشته در سه دانشگاه آزاد ارومیه، خوی ومهاباد تدریس می شود.

وی با بیان اینکه از اوایل تاسیس این دانشگاه همواره برخی از افراد آن را مورد بی مهری خود قرار داده اند افزود:کم لطفی های صورت گرفته نسبت به این دانشگاه مربوط به دولت خاصی نیست واین دانشگاه همواره با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم کرده است ولی هیچ گاه از رسالت اصلی خود که همان تربیت دانشجو است دست نکشیده است.

جوانپوربه برخی از بی مهری های انجام گرفته نسبت به این دانشگاه اشاره کرد وگفت: حذف برخی کد رشته های دانشگاه آزاد یکی از ظلم هایی است  که اخیرا متوجه دانشگاه آزاد شده است واین درحالی است که در بسیاری از دانشگاه های فاقد امکانات همان رشته ها تدریس می شود.

وی خدمت رسانی به جوانان استان جهت علم آموزی را یکی از افتخارات این دانشگاه عنوان کرد وگفت: امروزه به لطف وجود دانشگاه آزاد اسلامی کمتر جوانی در استان میل به درس خواندن در خارج استان دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه 16رشته مقطع تحصیلی دکترا در دانشگاه آزاد ارومیه وجود دارد گفت: مهرماه امسال مراسمی جهت بزرگداشت یاد ونام یکی از مفاخیر علمی ارومیه به نام دکتر یحیی یسجدی توسط این دانشگاه برگزار می شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ادامه داد: گسترش تحصیلات تکمیلی وبهبود فرآیند سازمانی این دانشگاه از جمله اولویت اصلی دانشگاه آزاد بوده است.

دکتر علیرضا بنیادی بیان کرد:پذیرش بدون کنکور دانشجو نیز ازجمله اقدامات اساسی این دانشگاه در جهت گسترش تحصیلات در جامعه بوده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر