کد خبر: 866403
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل و تبریز میزبان مشترک جام جهانی فوتسال خواهند بود که تلاش می‌کنیم این میزبانی را نصیب خود کنیم.

ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل اظهار کرد: با توجه به میزبانی ژاپن در مسابقات جهانی و المپیک ما سعی‌مان بر این است تا کشورمان را میزبان مسابقات فوتسال جام جهانی کرده و در این بین اردبیل و تبریز میزبان مشترک این رویداد خواهند شد.

وی با بیان اینکه میزبانی و برگزاری یک رویداد ورزشی همراه با جنب و جوش، تحرک و کاهش جرایم در استان اردبیل خواهد بود، گفت: همه باید از میزبانی‌ها استقبال کنیم چرا که منفعت و سود بسیار زیادی را برای استان اردبیل به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در برگزاری رویدادهای مختلف و میزبانی مسابقات جهانی و المپیک ما بر اساس رویه و تاکیدات استاندار اردبیل اقداماتمان را انجام می‌دهیم، گفت: به زودی ابعاد مختلفی از این تلاش برای میزبانی مسابقات را بازگو خواهیم کرد.

بهتاج در مورد ورود بانوان به ورزشگاه برای دیدن مسابقات والیبال مقدماتی جام جهانی گفت: شورای تامین امروز بعد از تشکیل جلسه در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما منتظر نتایج این تصمیم‌گیری هستیم تا ابعاد این موضوع مشخص شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر