کد خبر: 866402
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

ایوب بهتاج در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نتایج برگزاری رویدادهای آسیایی و جهانی در اردبیل اظهار کرد: ما با هیچ هیأت ورزشی مشکلی ندارم و اهل تعامل هستیم.

وی مشکل به وجود آمده بین ورزش و جوانان و هیأت فوتبال را مشکل سال‌های گذشته و به خاطر انجام نشدن مجمع این هیأت اعلام کرد و افزود: اخیر با سفر تاج و دستوری که صادر کردند نام‌نویسی از متقاضیان برای شرکت در انتخابات هیأت فوتبال آغاز شده و ما باید به اساسنامه برگزاری انتخابات تمکین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه همگان از نتایج و ثمرات برگزاری رویدادهای ورزشی در یک منطقه آگاهی دارند، ‌افزود: این چه تحلیلی است که ما می‌خواهیم میزبانی یک مسابقات را به مسائل حاشیه‌ای ربط بدهیم و یا نسبت به بیان مسائل یکجانبه نگاه کنیم.

بهتاج یادآور شد: ما به جای آنکه چهره استان را خشن همراه با نزاع و درگیری نشان دهیم سعی کردیم با میزبانی مسابقات مختلف به ویژه والیبال چهره استان را ورزشی و همراه با هیجانات و برخی مسائل پیرامونی آن قرار دهیم که اگر در این زمینه خطایی کردیم شما خبرنگاران ما را ببخشید.

وی گفت: در دنیا میزبانی مسابقات، المپیک و جام‌های جهانی مگر ضرر و زیانی دارد که یک کشور سال‌های سال در انتظار است تا میزبان مسابقات باشد و واقعا از این تحلیل برخی از افرادی که در حوزه ورزش سرآمدی ندارند متاسفم که ادعا می‌کنند ما با پول بیت‌المال میزبانی مسابقاتی را عهده‌دار شدیم که نتایجی نداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه کمترین خروجی و نتیجه میزبانی این مسابقات تامین زیرساخت‌های ورزشی در استان اردبیل گفت: اگر ما خطا و اشتباهی کردیم دیگر سعی نخواهیم کرد در حوزه میزبانی مسابقات ورود پیدا کنیم.

بهتاج با انتقاد شدید از برخی حاشیه سازی‌ها برای حوزه ورزش استان اردبیل گفت: ما اگر یک میلیارد و یا 10 میلیارد تومان بدهی داریم چرا روی ما زوم کردیم در حالی که برخی از شهرداری‌ها و ادارات صدها میلیارد تومان بدهی دارند اما مشکل حاشیه‌ای برای آنها درست نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ضد و بند 300 میلیون تومانی در جریان میزبانی مسابقات اسیایی در اردبیل گفت: وجدانا واقعیت‌ها را ببینید و تهمت نزنید چرا که ما از خبرنگاران انتظار داریم که با مدرک و مستندات سخن گفته و از بیان مسائل شبهه‌آمیز، دروغ و تهمت زدن پرهیز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: چرا ذهن همه ما در این استان بیشتر از بیان واقعیت‌ها به سمت بیان انحراف و مسائل حاشیه‌ای می‌رود در حالی که ما می‌توانیم واقعیت‌ها را ببینیم و از دروغ و تهمت پرهیز داشته باشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر