کد خبر: 866391
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
معاون کمیته امداد کردستان مطرح کرد
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان از کمک دو میلیارد تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش این نهاد در سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش جوان از کردستان، هیوا رحیمی در نشست با تعدادی از خیرین استان کردستان، اظهار کرد: حامیان دو میلیارد تومانی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد در سال‌جاری کمک کرده‌اند.

به گفته وی، تا حالا بیش از 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سرفصل‌های اکرام، صدقات، زکات و سایر حوزه‌ها انجام گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه کمیته امداد کردستان در حال حاضر از 6 هزار یتیم نیازمند حمایت می‌کند، اظهار داشت: 20 هزار حامی در کنار خدمات کمیته امداد از این ایتام حمایت می‌کنند.

یکی از خیرین حاضر در این جلسه نیز اظهار داشت: کار خیر و انسانیت با زندگی مردم کردستان عجین شده است و طی سال‌های اخیر نیز موسساتی برای حمایت از نیازمندان و غیره فعال شده و مجوز گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا کمیته امداد به جای اینکه موسسات خیریه را در کنار خود ببیند با وجود ما مخالف بود و تعدادی از صنادیق نیز حذف شد.

وی تصریح کرد: امروز مراکز خیریه اشتغالزایی که کار دولت است ما انجام می‌دهیم موسسات خیریه امروز به نحوی کمک‌رسان دولت است.

وی با بیان اینکه مردم به موسسات خیریه اعتماد دارند، گفت: کار خیر در بین مردم استان وجود دارد و انتظار داریم کمیته امداد کمک‌رسان مراکز خیریه باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر