کد خبر: 866377
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
در روز خبرنگار صورت گرفت،
همزمان با17مرداد سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از مدیران بنیاد شهید خراسان رضوی، با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه جوان در مشهد از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تجلیل و قدردانی کردند.

همزمان با سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از مدیران  بنیاد شهید خراسان رضوی، در دفتر سرپرستی روزنامه جوان در مشهد حضور یافته و  از طلایه داران عرصه آگاهی تجلیل و قدردانی کردند.

عابدین عابدی مقدم مدیرکل، ملکدار قائم مقام، معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی با هدف قدر دانی از زحمات بی شائبه اصحابه رسانه در غالب 14تیم با حضور در دفاتر برخی خبرگزاری ها و روزنامه ها از جمله روزنامه جوان و جهان صنعت در خراسان رضوی از سفیران روشنایی حقیقت تجلیل کردند.

 در این دیدار مدیران بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی، با  اهدای شاخه های گل، کارت تبریک  و پخش شیرینی از خبرنگاران تقدیر و تاکید کردند که نوشته های خبرنگاران باید آغشته به عطر رشادت ها و دلاوریهای کسانی باشد که فروتنانه و خاضعانه بدون هیچ چشم داشتی با تقدیم جان خود از امنیت ایران اسلامی دفاع کردند و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار