کد خبر: 866340
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
با حضور مديرمسئول روزنامه «جوان»
رونمايي از کتاب اشک و لبخند درباره خاطرات رزمندگان مدافع حرم به روايت همسران اين شهدا به نويسندگي منيره ميرزايي روز گذشته انجام شد.
ويژگي اين کتاب اين است که روايتگر روحيه و زندگاني جهادگران زنده ميدان دفاع از حرم اهل بيت(ع) است؛ جهادگراني که از حريم خانه و خانواده رزمندگان در پشت جبهه حراست مي‌کنند و مي‌توان گفت که جهاد اين زنان دست‌کمي از جهان مردان‌شان در ميدان‌هاي رزم ندارد.
اين مراسم رونمايي کتاب با حضور سرهنگ محمدهادي سفيدچيان، حجت‌الاسلام محسن شيخ‌شعاعي، عبدالله گنجي، مديرمسئول روزنامه جوان و نيز ملکي معاون مؤسسه قدر ولايت انجام شد.
اين کتاب كه به قلم يکي از همسران پاسدار تيپ مکانيزه رمضان (منيره ميرزايي) نوشته شده برگرفته از خاطرات همسران و خانواده مدافعان حرم است که در زمان حضور مردان خود در سوريه و عراق بار مسئوليت زندگي را در غياب همسر ان خود به دوش گرفته بودند.  اشک و لبخند حاوي قصه‌هاي کوتاه، اما خواندني جبهه ديگري از صحنه‌هاي عشق و ايثار است که جهاد در خانه و خانواده را روايت مي‌کند. کتاب اشک و لبخند به همسران رزمنده مدافع حرم که صبري زينبي را الگوي خود قرار داده‌اند، اهدا شده است. مؤسسه فرهنگي، هنري قدر ولايت اين کتاب را منتشر کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار