کد خبر: 866235
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبرداد.
سردار غلامحسین غیب‌پرور در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی در عرصه محرومیت‌زدایی، اقتصادی و عمرانی تدوین شده است، اظهار داشت: امسال رویکرد بسیج مستضعفین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از نظر کمی و کیفی تغییر یافته که تمام مناطق محروم را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد گروه‌های جهادی در اجرای طرح‌های مختلف بسیج افزایش یافته است، گفت: سال گذشته 6 هزار گروه جهادی در طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی شرکت کردند که امسال این تعداد به 10 هزار گروه جهادی افزایش یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه کیفیت طرح‌های گروه‌های جهادی افزایش یافته است، بیان کرد: گروه‌های جهادی در اعزام به مناطق مختلف کشور بر اساس جغرافیا و نوع محرومیت تقسیم‌بندی می‌شوند.

غیب‌پرور از افزایش مأموریت گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت خبر داد و افزود: زمان مأموریت گروه‌های جهادی که قبلاً در مدت کوتاهی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شد از امسال به صورت مستمر حداقل 3 سال در آن منطقه ماندگار می‌شوند.

وی با بیان اینکه مشارکت با دولت یکی از سیاست‌های مهم بسیج مستضعفین است، گفت: برای همکاری با دولت بسیج مستضعفین اعلام آمادگی کرده است و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های گوناگون با دولت، وزرا با اعلام رئیس‌جمهور به کمک دولت می‌شتابیم. بسیج آماده است در همه عرصه‌ها با دولت همکاری کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر