کد خبر: 866224
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: کمپ تیم‌های ملی در سرعین و با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان بخش خصوصی در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما هنوز ورزشگاه علی دایی را به دلیل ناقص بودن اجرای پروژه تحویل نگرفتیم ولی با تاکید وزارت ورزش و جوانان و تکمیل بخش‌های مختلف این مجموعه ورزشی قرار است به سرعت این پروژه تحویل ورزش و جوانان شود.

وی با بیان اینکه با دستور وزیر ورزش و جوانان سالن دو و میدانی و سایر بخش‌های این ورزشگاه به سرعت در حال تکمیل است، گفت: امیدواریم زمینه خوبی برای این کار فراهم آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد استخدام قهرمانان ورزشی و مدال اوران المپیک و مسابقات جهانی گفت: این پروسه خاص خود را باید طی کند و بعد از صدور مجوز از طریق فدراسیون و تایید وزارت هر قهرمان ورزشی حق دارد دو یا سه اداره مورد نظر خود را اعلام کند تا مراحل استخدام قهرمانان عرصه ورزشی به انجام برسد.

بهتاج در مورد انتقاد برخی از ورزشکاران و مدال آوران در پرداخت هدایای سنگین از سوی مسؤولان استان اردبیل گفت: ما توان پرداخت 30 تا 50 سکه را به قهرمانان را نداریم و اگر انها انتظار دارند تا در کنار پرداخت هدایای کشوری ما نیز در استان چنین کاری را انجام دهیم از عهده و توان ما خارج است چرا که نمی‌توان به هر ورزشگاهی چندین سکه اهدا کرد.

وی در مورد کمپ ورزشی گفت: اصلا در کشور در این زمینه تعریف خاصی انجام نشده و ما هیچ کمپ ورزشی در اردبیل نداریم اما با ورود بخش خصوصی می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: قرار است در سرعین و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش 100 میلیارد تومان کمپ تیم ملی کلنگ‌زنی شود، افزود: قرار است تا آخر تابستان این کلنگ‌زنی انجام شده و عملیات اجرایی پروژه نیز آغاز شود.

بهتاج در مورد استعدادیابی و انجام کارهای زیربنایی در حوزه ورزش بیان کرد: ما در اردبیل و در سالنی مجهز کار استعدادیابی را از بین گروه‌های سنی مختلف انجام می‌دهیم تا از همان دوران کودکی زمینه توسعه و رشد افراد در رشته‌های مشخص فراهم آید.

وی در مورد حضور چهره‌های سیاسی در قالب هیأت‌های ورزشی بیان کرد: پروسه انتخاب سرپرست و برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت‌ها کاملا مشخص است و ما به هیچ عنوان به صورت سلیقه‌ای دخالتی در این امر نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر