کد خبر: 866209
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
با حضور هنرمندان ملی
سومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با حضور هنرمندان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، در بیش از 120 غرفه فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانمندی خود را به مدت 5 روز در معرض دید قرار دادند که علاقمندان می‌توانند از امروز تا 20 مرداد ماه از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 شب بازدید کنند.

در مراسم گشایش این نمایشگاه معاون صنایع دستی استان اردبیل گفت: در این نمایشگاه از 30 استان کشور صنعتگران، هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی حضور پیدا کردند که در 120 غرفه شامل 22 غرفه حوزه گردشگری و مابقی مربوط به غرفه‌های صنایع دستی توانمندی خود را به نمایش گذاشتند

علیرضا دباغ عبداللهی گفت: پیش از این نمایشگاه‌های صنایع دستی به صورت جداگانه از بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می‌شد  که سه سال است با تدبیر مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل این نمایشگاه به صورت متمرکز و شامل سه حوزه دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: در سالی که مزین به تولید و اشتغال است ما در حوزه صنایع دستی که وابستگی زیادی به حوزه گردشگری دارد می‌توانیم قدم‌های خوبی را در راه‌اندازی گارگاه‌ها و ایجاد اشتغال برای علاقمندان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به قرابت کاری سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بتوانیم امسال نیز بیش از گذشته توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل را به نمایش بگذاریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر