کد خبر: 866163
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به رفتار برخي نمايندگان مجلس در روز تحليف رئيس‌جمهور و انداختن عكس سلفي با نماينده اتحاديه اروپا، اين رفتار را دور از شأن نظام اسلامي دانست و گفت: وقتي مقام معظم رهبري بحث جهاد كبير و نهراسيدن در مقابل دشمن را مطرح فرمودند بايد توجه بيشتري كنيم زيرا در غيراين صورت دچار خسران و زيان خواهيم شد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بسيج، سردار غلامحسين غيب‌پرور صبح ديروز در آيين تكريم و معارفه فرماندهان سابق و جديد سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: علت وجودي همه ما به واسطه اسلام عزيز است كه با وقوع انقلاب اسلامي، روحي دوباره در كالبدش دميده شد. وي افزود: اين انقلاب انوار درخشنده اسلام را به ضميرهاي پاك انسان‌ها تاباند و بركات زيادي براي مردم مسلمان ايران به همراه داشت كه عزت يكي از اين بركات است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: آغاز عزت اسلامي ما از صدر اسلام بوده كه تا به امروز تداوم داشته و رمز ظفر و پيروزي ما حركت در همين مسير است كه در آموزه‌هاي ديني نيز حركت در اين مسير را به ما ياد داده‌اند. وی عنوان كرد: در پناه اين عزت و بركت و از صدقه سر انقلاب، امام، رهبري، علما و شهداست كه انقلاب اسلامي ما پويا است اما بعضي افراد در جامعه دچار غفلت و جهالت شده‌اند.
 ‌   ‌
مسئولان بدانند سر چه سفره‌اي نشسته‌اند
سردار غيب‌پرور با انتقاد از رفتار برخي نمايندگان مجلس در روز تحليف رئيس‌جمهور مبني بر گرفتن تصاوير سلفي با نماينده اتحاديه اروپا عنوان كرد: اين رفتار نمايندگان مجلس چه عزتي براي ايران اسلامي به همراه دارد كه اين‌گونه شاهدش بوديم.  سازمان بسيج مستضعفين بيان كرد: اين ملت بزرگ، ايثارگر، نجيب و فداكار كه به يمن اسلام پوياتر از گذشته حركت مي‌كند و در عالم مي‌درخشد توقع ندارد كه شاهد اين نوع رفتارها آن هم از سوي نمايندگان مجلس باشد.
 
وي با بيان اينكهرفتار نمايندگان زيبنده نظام و انقلاب نبود، اظهار كرد: همه ما مسئولان بايد بدانيم بر سر چه سفره‌اي نشسته‌ايم؛ بايد بدانيم كه اين سفره انقلاب است و در نظامي زندگي مي‌كنيم كه براي اعتلاي اسلام جوانان ارزشمندي جان خود را از دست داده‌اند. سردار غيب‌پرور با اعلام اينكه هر فردي در هر مسئوليتي بايد از كرامت انساني و اسلامي مردم دفاع كند، گفت: وقتي مقام معظم رهبري بحث جهاد كبير و نهراسيدن در مقابل دشمن را مطرح فرمودند بايد توجه بيشتري كنيم زيرا در غيراين صورت دچار خسران و زيان خواهيم شد. وي بيان كرد: البته عموم مردم و مسئولان يك مسير عزتمندانه را طي مي‌كنند كه اعتراض ما به همان ميزان كم است كه نبايد باشد.
‌   ‌
آمده‌ايم براي انقلاب هزينه شويم
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: يكي از استوانه‌هاي عزت در انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است و اين عزت را از امام حسين(ع) ياد گرفته‌ايم كه ايشان بزرگ استادي است كه اگر به درستي تلمذ كنيم، عزت دنيا و آخرت به ما مي‌رسد. سردار غيب‌پرور سپاه را مولود انقلاب دانست و گفت: همه ما پاسداران آمده‌ايم تا براي انقلاب خرج و هزينه شويم كه خدا را شكر تا به امروز اين خط نوراني حفظ شده است. وي عنوان كرد: قاطبه نيروهاي مسلح كشور مايه فخر و مباهات ملت هستند كه در استان بوشهر به تناسب جمعيت در 35 سال پيش، 2 هزار و 500 شهيد در راه اسلام تقديم شد كه هدف و راه آنها فقط اسلام بوده است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: امروز مدافعين حرم همان خط شهداي دفاع مقدس را ادامه مي‌دهند كه عطش آنها براي دفاع از حريم ولايت تمام‌شدني نيست. سردار غيب‌پرور با اعلام اينكه تغيير و تحولات در مجموعه سپاه و بسيج جابه‌جايي از يك سنگر به سنگر ديگر است، از زحمات سردار جميري در سنگر سپاه امام صادق (ع) تقدير و سردار رزمجو را به عنوان فرماندهي سپاه امام صادق(ع) بوشهر معرفي كرد. وي در پايان گفت: آنچه مسلم است نيروهاي انقلابي رسالتي بزرگ بر عهده دارند تا اين انقلاب در مسيرش مجاهدانه حركت نمايد و مشروعيت ما ذيل حركت در مسير ولايت است كه به ما حيات مي‌دهد و هر قدر اندوخته داشته باشيم تا به ولايت متصل نباشيم در فساد هستيم و خدا را شكر كه ادامه ولايت امام علي(ع) را در حضور ولايت فقيه درك مي‌كنيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار