کد خبر: 866099
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت : 3100 پرونده تصادف منجربه جرح و خسارت در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان اسلامشهر تشکیل شده است .

یونس اسدی مقدم  در مراسم تجلیل از خبر نگاران شهرستان اسلامشهر،در سالن دادگستری این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد:در طی 5 ماهه گذشته بیش از   3100 پرونده تصادف منجربه  جرح و خسارت  در مجموعه  دستگاه قضایی شهرستان اسلامشهر تشکیل شده است.

 اسدی مقدم  با تبریک روز خبرنگار و تقدیر ازتلاشهای  مجاهدان  عرصه اطلاع رسانی  ، بیان کرد:  متاسفانه در اثر  کوتاهی برخی از مسئولین  و دستگاههای اجرایی شهرستان   شاهد بروز حوادث و اتفاقات ناگواری  در منطقه هستیم که برای احقاق حقوق مردم پرودنه های قضایی بیشماری تشکیل می شود.

وی افزود:  خبرنگاران بعنوان  پیام رسانان عرصه اطلاع رسانی باید با بهره گیری از قانون و  آگاه ساختن مردم از حقوق شهروندی خودشان و مطالبه گری از مسئولین  ،  یار و کمک حال  دادستان شوند و  زبان گویای مردم باشند.

دادستان اسلامشهر با اشاره به اهمیت و ارزش قلم  ،  تصریح کرد:  خداوندکریم در قرآن به قلم قسم یاد کرده  و قلم  وسیله ای است برای  رسیدن بشر به سعادت و یا شقاوت و بد بختی ، قلم  ناطق و اثر گذار می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت یک جامعه شود.

 وی تاکید کرد:  خبرنگاران  می تواند با آگاهی بخشی به جامعه  و آگاه ساختن مردم   مطالبه گر  حقوق  حقه آنها از مسئولین باشند و در نظام جمهوری اسلامی هم مسئولین باید پاسخگوی  مردمدم و خبر نگاران باشند   و به مطالبات برحق آنها رسیدگی کنند.

اسدی مقدم با اشاره به اینکه کاهش هزینه های حبس وزندان با اقدامات پیشگیرانه  امکان پذیر خواهد بود، افزود: خبرنگار باید با داشتن اطلاع و آگاهی ازقانون ،قانون دان و آشنا به قوانین باشد ومطالبه گر خواسته های جامعه  از مسئولین باشد .

وی با اشاره به اقدامات برخی از خبرنگاران درمطالبه گری از مسئولین  شهرستان ، تاکید کرد: بنا بر مطالبه  یکی از خبرنگاران وپیگیریهای  دستگاه قضایی یکی از زمین خواران  بزرگ شهرستان اسلامشهر که اقدام به تغیرکاربری 100 هکتار از اراضی منطقه کرده بود ، با حکم قانون بازداشت و در چنگال عدالت گرفتار شد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:خبرنگاران بعنوان مطلبه گر خواسته های برحق مردم از مسئولین  باشند  و روسای ادارات  و مسئولین دستگاههای اجرایی هم  خدمتگزار مردم و جوابگوی مطالبات آنها  باید باشند .

 به گزارش خبر گزاری تسنیم در پایان این نشست صمیمی که با حضور  رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر و جمعی از خبر نگاران  به مناسبت روز خبر نگار از سوی روابط عمومی دادگستری این شهرستان تشکیل شد با اهدای لوح و هدیه ای  از خبر نگاران  حاضر تجلیل بعمل آمد .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر