کد خبر: 866026
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان :
انتشار و توزیع ۱.۵ میلیارد تومان کتاب در جهاد دانشگاهی اصفهان و ۴۹ جلد کتاب نیز که بیشتر آنها در حوزه کتب دانشگاهی بوده اند در جهاد دانشگاهی اصفهان چاپ شده است.

به گزارش جوان آنلاین، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نشست خبری که به مناسبت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت دارد، اظهار داشت: این نهاد پیشگام در توسعه عرصه علم وفناوری است.

محمود مراسی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از هفت سازمان و ۳۵ واحد در کشور فعالیت می‌کند، گفت :  ۱۱۷ مرکز تخصصی در سراسر کشور زیر نطر این نهاد فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی بزرگ ترین کالج آموزشی در دستور کار جهاد دانشگاهی اصفهان بیان نمود :بابرنانه ریزی به عمل آمده  تا سال ۱۴۰۰  انشالله بزرگ ترین کالج آموزشی راه اندازی خواهدشد چون رشد ۶۰ درصدی افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی در شش مرکز آموزشی استان اصفهان بیانگر نیاز جدی به این مرکز است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اینکه ما با ۱۸ دستگاه اجرایی استان در حوزه ارائه آموزش های لازم و اجرای طرح های مطالعاتی و پژوهشی همکاری داشته ایم، ابراز داشت: کمیته امداد، بانک صادرات، بهزیستی و اداره کل زندان‌ها از جمله نهادهایی هستند که همکار جهاد دانشگاهی بوده اند.

مراثی با اشاره به انتشار و توزیع ۱.۵ میلیارد تومان کتاب در جهاد دانشگاهی اصفهان ابراز داشت: همچنین ۴۹ جلد کتاب نیز که بیشتر آنها در حوزه کتب دانشگاهی بوده اند در جهاد دانشگاهی اصفهان چاپ شده است.

وی با بیان اینکه مرکز نظر سنجی جهاد دانشگاهی اصفهان با عنوان ایسکا نیز خدماتی را به نهادهای متقاضی ارائه می دهد، افزود: نظر سنجی این مرکز در مدیریت آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها