کد خبر: 866025
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
اصفهان اولین کلان شهری بایدباشد که تأسیسات شبکه فاضلاب آن به طور کامل در آن عملیاتی شود و صد درصد مردم آن تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرند.

به گزارش جوان انلاین ،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: سابقه اجرای شبکه فاضلاب در اصفهان بیش از نیم قرن  از عمرآن  می گذرد، اما هنوز نقاطی در حاشیه شهر اصفهان وجود دارد که مردم آن محدوده تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار ندارند.

هاشم امینی گفت: هم اکنون بیش از ۹۶ درصد مردم شهر اصفهان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب هستند

وی اعلام کرد: قرارداد سرمایه گذاری توسعه شبکه فاضلاب شهر اصفهان به روش سرمایه گذاری بیع متقابل است که به ازای اجرای ۳۳۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، خط انتقال، احداث ایستگاه پمپاژ، ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در بازه زمانی چهار ساله، پساب فاضلاب به مدت ۲۰ سال با دبی ۴۰۰ لیتر بر ثانیه در اختیار شهرداری اصفهان قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ابرازنمود : انعقاد این قرارداد که با هدف اجرای توسعه شبکه فاضلاب شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت منجر می شود که اصفهان اولین کلان شهری باشد که تأسیسات شبکه فاضلاب به طور کامل در آن عملیاتی شود و صد درصد مردم آن تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرند.

امینی تصریح کرد : به منظور غلبه بر تبعات بحران کم آبی در استان باید موضوع مدیریت مصرف آب جدی تلقی شود که خوشبختانه قرارداد سرمایه گذاری توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اصفهان که با همکاری و تعامل با شهرداری اصفهان منعقد شد در راستای مدیریت مصرف آب در استان اصفهان بوده است زیرا بازچرخانی آب یکی از مصادیق مدیریت مصرف منابع آبی است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار