کد خبر: 865861
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: امسال عملیات آبرسانی به 110 روستای مشگین‌شهرشروع شده و تلاش می‌کنیم تا این روستاها به زودی از نعمت آب شرب سالم برخوردار ‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به گلایه‌هایی که میوه‌فروشان و مردم داشتند قرار شد غرفه دائمی میوه فروشی در شهرستان مشگین‌شهر به زودی راه‌اندازی شود که این غرفه به صورت ویژه و با امکانات نوین راه‌اندای می شود.

وی با اشاره به این که شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت بسیار زیادی در بخش کشاورزی و تولیدات میوه دارد، افزود: انتظار می‌رود با راه‌اندازی غرفه دائمی میوه فروشی در شهرستان بسیاری از مشکلات برطرف شود که در این زمینه تاکنون اقدامات خوب  انجام شده و امیدواریم بتوانیم به بسیاری از اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به این که عملیات آبرسانی به 110 روستای مشگین‌شهر آغار شده است، بیان کرد: انتظار می‌رود تا این روستاها به زودی  از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند که بخش مرادلو و بخش ارشق در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

رحیمی‌زاد از برنامه‌ریزی برای آبرسانی به  6 روستای ارشق در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: رایزنی‌های اساسی با معاون شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شده که با اقدامات انجام یافته تحول عظیمی در آبرسانی به روستاهای ارشق به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان شهرستان مشگین‌شهر راه‌اندازی بیمارستان جدید است که با پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به راه‌اندازی طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر اظهار کرد: با راه‌اندازی این مجموعه روند حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه افزایش یافته که تلاش مدیرعامل و سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

رحیمی‌زاد افزود: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران هستیم که این مجموعه دستاوردهای بزرگی برای منطقه به دنبال داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر