کد خبر: 865856
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: به دنبال ورود مسافران تابستانی به استان اردبیل و گرم‌تر شدن هوای منطقه نظارت و کنترل از مجاری سوخت در اردبیل شدت گرفته است.
سید حجت مدنی در بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت در اردبیل اظهار داشت: با ورود موج مسافران تابستانی به منطقه و گرم‌ شدن هوای منطقه کارشناسان ما نظارت و پایش همه‌جانبه‌ای از مجاری عرضه سوخت در اردبیل دارند که نحوه نظارت بر عملکرد این جایگاه‌ها و مجاری سوخت در مقایسه با ماه‌های گذشته چند درصدی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حال‌ حاضر 61 باب جایگاه عرضه مواد نفتی و 62 باب جایگاه عرضه CNG در سطح منطقه اردبیل فعالیت دارند، افزود: به علت شرایط مناسب اقلیمی و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل همه‌ ساله مسافران زیادی از اقصی‌نقاط کشور و حتی دنیا این استان را مسیر گردشگری خود انتخاب می‌کنند که نیاز است تا در این زمینه این مسافران از هیچ منظری کمبود و کاستی نداشته باشند که در راستای همین امر نظارت و بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان همزمان با آغاز سفرهای تابستانی در منطقه آغاز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون با اقدامات انجام شده از سوی منطقه اردبیل و مشارکت خوب جایگاه‌داران‌، وضعیت عرضه سوخت در سطح استان مطلوب گزارش شده است و در راستای غنی‌سازی کمبودها در این زمینه گردشگران و مسافران سفر کرده به استان اردبیل نیز هیچ گونه نگرانی در مورد تامین سوخت نخواهند داشت.

مدنی با تاکید بر ساماندهی جایگاه‌های سوخت بین راهی اردبیل نیز گفت: به منظور ساماندهی و رفع مشکلات و نواقص جایگاه‌های سوخت بین راهی اردبیل و همچنین مجتمع‌های رفاهی،‌ خدماتی و تفریحی نیز بازدیدهای متعددی با همکاری سایر ارگان‌ها از ابتدای فصل تابستان به صورت دوره‌ای و مستمر انجام شده و تمامی مشکلات این جایگاه‌ها و مجتمع‌ها به اقتضای خرد و کلان بودن در ردیف برطرف‌سازی قرار گرفتند.

وی تعامل و همکاری سایر نهادهای دخیل در این حوزه را بسیار خوب دانست و اظهار کرد: سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، ستاد اقامه نماز، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل  تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان و اماکن عمومی با تمامی ظرفیت در راستای ارائه خدمات بهتر و کیفی به مسافران همواره یاری‌گر بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر