کد خبر: 865840
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
مدیرمنطقه 10 شهرداری کرج تاکید کرد
مدیرمنطقه 10 شهرداری کرج بر ضرورت توجه به ارتقاء کیفی مبلمان شهری در این کلانشهر تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم در راس اقدامات زیباسازی منطقه قراردارد.

مرتضی شاه محمدی از اقدامات مثبت حوزه زیباسازی این منطقه طی هفته اخیر خبر داد و افزود: مبلمان شهری بیانگر شخصیت و فرهنگ یک شهر و شهروندان آن است و باید متناسب با ویژگی هر شهر و مناطق مختلف آن طراحی و اجرا شود تا موجب رضایت شهروندان و جذب گردشگر شود.

وی گفت: مبلمان شهری می تواند نقش مهمی را در افزایش جذابیت برای گردشگران و به تبع آن توسعه گردشگری شهری به همراه داشته باشد.

شاه محمدی تعمیر، نگهداری و تعویض پرچم های پل شهید کلانتری،چراغ های روشنایی پل بصیرت و نرده گذاری ریفیوژ میانی جاده ملارد را از اهم اقدامات صورت گرفته در این منطقه دانست.

وی همچنین ادامه نرده گذاری ریفیوژ میانی جاده ملارد جهت ایمنی عبور و مرورعابرین و جلوگیری از تصادفات را از مهمترین اقدامات این منطقه دانست.

مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در پایان توجه به مبلمان شهری در سیمای ظاهری شهر، سازگاری و هماهنگی بصری مبلمان با سایر المان های شهری در جهت تکمیل فضا سازی زیبای شهری را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار و قرار گرفتن در بین مادر شهرها توجه ویژه به مبلمان شهری با طراحی های جدید امری ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار