کد خبر: 865820
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر معجون بیرجندی در شهرستان شاهرود خبر داد.
سرهنگ سید مجتبی اشرفی از کشف این ماده مخدر در توقیف یک‌‌دستگاه اتوبوس در حین عبور از این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بوده و پلیس در بازرسی از آن  موفق به کشف این مخدر شد.
این مقام انتظامی از دستگیری راننده ۴۸ ساله این اتوبوس خبر داد و افزود: پلیس در برخورد با موادمخدر و قاچاق به شدت جدی است.
وی در خصوص محموله مکشوفه گفت: این معجون که عموما درجنوب خراسان رواح دارد، جزء مواد مخدر روانگردان بوده و به صورت کیک خوراکی و همچنین به‌صورت تدخین مورد استعمال قرار می‌گیرد.
سرهنگ اشرفی با اشاره به آثار مخرب این معجون تصریح کرد:  پس از استفاده از این معجون خطرناک مصرف کننده دچار توهم و اختلالات مغزی و توهمات زمانی و مکانی شده و مشکلات قلبی عروقی و تنفسی نیز از عوارض متعدد این مخدر خطرناک استس.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین از توقیف یکدستگاه نیسان با ۲ تن خمیر گل سازی که به صورت قاچاق از نیشابور به مقصد کرج بارگیری شده بود خبر داد.
وی و از دستگیری راننده 38 ساله این خودروی نیسان توسط پلیس شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کر: ارزش این محموله قاچاق 100 میلیون ریال است.
این مقام انتظامی از تشکیل پرونده‌هایی در خصوص این کشفیات خبر داد و افزود: این قاچاقچیان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر