کد خبر: 865818
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی یک گاوداری با حضور تیم‌های اعزامی از دو ایستگاه آتش نشانی مهار شد .
سعید اسمعیل‌پور با بیان اینکه این حادثه به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به‌موقع و درایت و سرعت عمل آتش نشانان این حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها جلوگیری شد.
وی از اعزام 4 دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاه‌های شماره 4 و 5 سمنان به همراه 10 نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و اضافه کرد: این آتش سوزی که در میدان دام جاده نظامی به وقوع پیوسته بود، ساعت 11 و 7 دقیقه به سامانه 125 اعلام و آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء حریق کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان اظهار کرد : تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که انبار علوفه و علوفه های دپو شده به علت نامعلومی طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر قسمت ها است که با توجه به شرایط حریق درخواست نیروی کمکی و تانکر پشتیبانی آب از مرکز انجام شد.
وی ادامه داد: در ادامه دو دستگاه تانکر آبرسانی به همراه یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی از شهرداری سمنان نیز به محل جهت کمک به آتش نشانان اعزام شدند.
اسمعیل پور گفت: نیروها به چند تیم عملیاتی تقسیم شده و پس از بررسی شرایط موجود  از چند  جهت شروع به اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق به دیگر قسمت‌ها کردند.
وی با بیان اینکه اصفای این حادثه حدود سه ساعت به طول انجامید افزود: علت اصلی وقوع این حادثه که خوشبختانه حریق به‌طور کامل مهار شد نیازمند کارشناسی بیشتر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر