کد خبر: 865817
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سرپرست دانشگاه آزاد واحد دامغان
سرپرست دانشگاه آزاد واحد دامغان، از اتمام 17 طرح پژوهشی دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: عمده این طرح‌های مبتکرانه به تولید محصول انجامیده و آماده تولید انبوه هستند.

دکتر عباس علایی نوین در آغاز جلسه تجاری‌سازی محصولات تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه بر اصول ابلاغی اقتصاد مقاومتی منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: درآمدزایی حرفه‌ای از ناحیه توجه جدّی به محصولات پژوهشی، عاملی مهم برای گذر از بحران کاهش جمعیت دانشجویی است
وی اقتصاد مقاومتی را نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد: کلیدواژه توفیق اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به تفسیر صحیح ابعاد اقتصاد مقاومتی با تکیه به تولیدات داخلی برخوردار از پشتوانه تفکر ایرانی تعریف می‌شود.
وی افزود: واحد دامغان 17 طرح پژوهشی دانشجویی خاتمه یافته دارد که تعدادی از آنها آماده تولید انبوه است بنابراین ضرورت دارد با بررسی زوایای اقتصادی در مطالعه بازار، شرایط تولید، مشارکت با صنایع فعال منطقه، برندسازی صنعتی، عرضه‌ علمی و توسعه طرح‌ها، شرایط ایده‌آل را فراهم کنیم.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان هم در این جلسه با معرفی سه نفر از مخترعان جوان دانشجویی این دانشگاه و طرح های ابتکاری آنها گفت: تفکر ایرانی جوانان جویای نام و دانشجویان پژوهشگر موفق، سرمایه‌های ماندگار نظامند و عزت ایران اسلامی را تضمین می‌کنند.
دکتر سیدجواد محمدی بایگی افزود: با تامین فضا و توجه کافی به جوانان می‌توانیم شاهد موفقیت این قشر در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی باشیم و امروز با افتخار از محصولاتی یاد می‌کنیم که در صنعت کشور موثر خواهد بود و با اتکا به جوانان پژوهشگر می‌توانیم بخشی از تحریم‌ها را دور بزنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر