کد خبر: 865816
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سال آینده
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز مبارزه با بیماری های سرطانی این استان در صورت ثبات قیمت ها در بازار و تامین 46 میلیارد تومان اعتبار تا ماه خرداد 97 به بهره برداری می رسد.
 مهدی شادنوش  در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات امام جواد(ع) این دانشگاه افزود : ساخت بیمارستان 40 تختخوابی در دست ساخت سوانح و سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطانی سمنان یکی از نیازهای اساسی این استان است.
وی با بیان این که در 2 ماه گذشته چهار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این مرکز درمانی هزینه شد، اظهارداشت : بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری های سرطان بیمارستان کوثر سمنان 12 هزار متر مربع زیر بنا دارد.
وی احداث یک مرکز دیالیزی 28 تختخوابی در مجموعه بیمارستان کوثر را از دیگر طرح های عمرانی این دانشگاه برشمرد.
وی در بخش دیگری طرح تحول نظام سلامت را از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و گفت : این طرح همچنان در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت.
وی به بهره برداری 14 مرکز بهداشتی و درمانی از مجموع 72 طرح این دانشگاه در ماه های گذشته اشاره و اضافه کرد : به طور متناوب تا پایان امسال تعداد دیگر از این طرح ها به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت : در ماه مهر سال جاری 2 رشته بی هوشی طب و اورژانس به رشته های این دانشگاه اضافه می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تلاشهای خبرنگاران برای انعکاس دستاوردهای دولت یازدهم در این بخش قدردانی کرد.
در این آیین از خبرنگاران بخش رسانه حاضر در جلسه تقدیر شد.
بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری های سرطان استان سمنان 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حدود 2 هزار و 600 دانشجو در هشت دانشکده دارد که 2 رشته در مقطع کاردانی، 18 رشته در مقطع کارشناسی، 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته در مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته در مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر