کد خبر: 865799
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان:
با راه‌اندازی رادیو و تلویزیون اینترنتی در روابط عمومی شهرداری اصفهان ؛ پازل اطلاع‌رسانی این شهرداری کامل شد.

به گزارش جوان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری ، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی با حضور فعال در نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نوین شهری دستاوردهای مجموعه خودش را در معرض دید عموم قرار داد، اظهارداشت: در این نمایشگاه نخستین شبکه جامع اطلاع رسانی شهری شهرداری اصفهان معرفی شد.

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه شبکه اطلاع رسانی شهرداری اصفهان از سال‌های گذشته تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت : هر سال و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای جدید ظرفیت تازه‌ای به این شبکه افزوده شده است.

وی در ادامه با تاکید بر راه‌اندازی رادیو و تلویزیون اینترنتی شهرداری اصفهان ابراز داشت: با راه‌اندازی این دو ظرفیت جدید در روابط عمومی شهرداری اصفهان پازل اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان کامل شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رادیو و تلویزیون اینترنتی شهرداری اصفهان از دو ماه گذشته به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این دو رسانه در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: رادیو و تلویزیون اینترنتی شهرداری اصفهان پوشش زنده و تولیدی برنامه‌های مختلف و مهم شهرداری اصفهان را در دستور کار قرار داده و در فضای مجازی نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان در همه بخش‌ها ظرفیت‌های رسانه‌ای را ایجاد کرده است، افزود: این ظرفیت برای ارتباط بهتر و سریع‌تر جمعیت بیش از دو میلیون نفری شهر اصفهان با مسئولان شهری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه شهر اصفهان روز به روز و در ابعاد مختلف در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین در بخش‌هایی همچون حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز و غیره رو به پیشرفت است، تصریح کرد: ما نیز در مجموعه روابط عمومی سعی کردیم تا با حرکت در این محور، ابزارهای نوین ارتباطی را به مجموعه روابط عمومی اضافه کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه نام‌گذاری برای معابر اصلی و فرعی شهر اصفهان نیز گفت: با راه‌اندازی این سامانه از انتخاب اسامی تکراری برای معابر شهری اصفهان جلوگیری خواهد شد و برای انجام فعالیت‌های مختلف نیز می‌توان به راحتی با استفاده از این سامانه به مختصات محلات مختلف شهر اصفهان دست یافت.

نباتی‌نژاد همچنین به برنامه‌ریزی برای تغییر سازه‌های تبلیغاتی در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم به جای سازه‌های قدیمی و پایه‌ای در بخش تبلیغات شهری اصفهان از سازه‌های ال ای دی استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار