کد خبر: 865797
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی اصفهان:
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی روستائی استان اصفهان از 16 تا 25 مرداد ماه در گالری نقش‌خانه برگزار می‌شود.

به گزارش جوان؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی اظهار کرد: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی روستائی استان اصفهان در گالری نقش‌خانه برگزار می‌شود.

وی با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه در رشته‌های نساجی سنتی، بافته‌های داری و غیرداری، پوشاک سنتی، صنایع دستی چرمی، صنایع دستی چوبی و حصیری، رودوزی‌های سنتی و صنایع دستی فلزی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان همچنین تأکید کرد: این نمایشگاه با حضور هنرمندان روستائی از تاریخ 16 لغایت 25 مرداد ماه از ساعت 10 الی 17 در محل گالری نقش‌خانه هنرهای سنتی واقع در میدان امام اصفهان جهت بازدید علاقه‌مندان صنایع دستی و هنرهای سنتی برپا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه اجرایی کردن شعار نوروزی امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال» و قرار گرفتن آن در برنامه‌های دولت تدبیر و امید و همچنین توجه به صنایع دستی روستایی به گونه‌ای که  اشتغال لازم و پایدار را در مناطق محروم به ارمغان آورد، است.

جعفرصالحی در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه پیش‌زمینه‌ای در جهت اجرایی کردن شعار مذکور، ارتقای آگاهی عمومی از توانمندی‌های صنایع دستی روستایی استان اصفهان و پیوند تولیدکنندگان صنایع دستی روستایی در این حوزه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار