کد خبر: 865795
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
رييس جهاد دانشگاهي واحد صنعتي استان اضفهان:
۱۸ واحد جهاد دانشگاهي سراسر کشور از آموزش‌های الکترونیک جهاد دانشگاهي واحد صنعتی اصفهان بهره‌مند می‌شوند و این یک دستاورد و موفقیت بزرگ برای استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار جوان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی در دانشگاه اصفهان  درجمع خبرنگاران  به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: به زودی ششمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان با حضور 60 کشور جهان در اصفهان برگزار خواهد شد ،اولین دوره این مسابقات در سال 85 در اصفهان برگزار شد و امروز ششمین دوره آن در صورت رفع مشکل اقامت مهمانان خارجی در نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود.

مرتضی تیموری گفت ادامه داد: 18 واحد جهاد دانشگاهي سراسر کشور از آموزش‌های الکترونیک جهاد دانشگاهي واحد صنعتی بهره‌مند می‌شوند و این یکی از افتخارات ما است. همچنین پنجمین مرکز آموزشی این سازمان در خیابان سروش افتتاح شده است که استقبال خوبی نیز از آن شده است.

وی ادامه داد: از گزیده فعالیت‌های فرهنگی این واحد می‌توان کسب رتبه برتر توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهي واحد صنعتی را در بین معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهي کشور، انتخاب کانون دانشجویی محیط زیست یاران باران با عنوان گروه برتر گردهمایی فعالان دانشجویی کشور و انتصاب مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی این واحد را به عنوان عضو دبیرخانه نظام برنامه‌ریزی علمی فرهنگی توسعه پایدار استان نام برد.

رييس جهاد دانشگاهي واحد صنعتی گفت: به زودی خبرگزاری تخصصی علمی فرهنگ سینا پرس در اصفهان فعال خواهد شد و جهاد دانشگاهي واحد اصفهان علاوه بر خبرگزاری ایکنا و ایسنا به سومین خبرگزاری خود تجهیز خواهد شد.

تیموری از انتشار 33 عنوان کتاب این واحد  خبر داد واظهار کرد : در سالجاری چاپ اول و 9 عنوان کتاب چاپ دوم توسط مرکز انتشارات به جاپ رسیده و همچنین 34 فقره وام به دانشجویان ارائه گردیده است .

وی افزود : برگزاری نشست‌های تخصصی فرهنگ دانشگاهی، بررسی وضعیت دانشجو و ارتباطات مجازی، فرهنگ دانشگاهی و انقلاب اسلامی و دیگر نشست‌های علمی از ديگر فعاليت‌هاي اين واحد است.

رييس جهاد دانشگاهي واحد صنعتی اذعان نمود : جهاد دانشگاهي واحد صنعتی پایان نامه‌های دانشجویان را در جهت استفاده برای پروژه‌های خود سوق می‌دهد و با این روش از پایان نامه‌های دانشجویان حمایت می‌کند. وی با بیان اینکه علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، جهاد واحد صنعتی اصفهان در ۴ حوزه برق، ژئوشیمی، کشاورزی و مهندسی شیمی فعالیت می‌کند، گفت: در سال گذشته ۸ پروژه فنی مهندسی را به اتمام رسانده‌ایم و ۸ پروژه جدید را نیز آغاز کرده‌ایم که اکنون بخشی از آن‌ها در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی را نیز برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: اکنون ۱۸ واحد جهاد دانشگاهي سراسر کشور از آموزش‌های الکترونیک جهاد دانشگاهي واحد صنعتی اصفهان بهره‌مند می‌شوند و این یک دستاورد و موفقیت بزرگ برای استان اصفهان است.

رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره به اجرای پروژه پژوهشی طراحی و استقرار مدیریت نظام دانش در شهرداری اصفهان، گفت: جهاد واحد صنعتی اصفهان، سال گذشته پروژه‌ای نیز با عنوان مطالعات تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بازارهای روز کوثر را با همکاری شهرداری اصفهان انجام داد که این مهم در جهت کمک به توسعه این بازارها انجام شد.

 تیموری  در پایان از انتشار۲۴ مقاله علمی، پژوهشی، ISI خبر داد و افزود: دستگاه اندازه‌گیری دقت و پراکندگی شلیک گلوله برای اولن بار به‌صورت الکترونیکی توسط پژوهشگران این واحد ساخته شده است که در سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی از این دستاورد مهم رونمایی خواهد شد و به بعد از آن در اختیار صنایع نظامی کشور قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر