کد خبر: 865793
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:
برای اولین بار در کشور اصفهان موتورهای برقی برای آسایش شهروندان راه اندازی شد واین موتورهای برقی نیز مشکلی خاصی برروی محیط زیست و ابنیه تاریخی ایجاد نمی کند.

 

به گزارش جوان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان بیان نمود : در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوریهای نوین اظهار کرد: اگر بخواهیم در مسائل بحران و آتش نشانی سنتی عمل کنیم به طورحتم با شکست روبرو خواهیم شد.

بهزاد بزرگزاد با بیان اینکه اکنون غرفه آتش نشانی نشان دراین نمایشگاه نشان می دهد که نیروهای سازمان از لحاظ علمی و دانشی در سطح بالایی قرار دارند، گفت: در گذشته آتش نشانان مدرک تحصیلی عالی نداشته اند اما اکنون نیز تمام نیروهای آتش نشانی از تحصیلات بالایی برخوردارند.

بزرگزاد با اشاره به اینکه تکنولوژی و تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است از همین رو باید با تکنولوژی روز همگام باشیم اذعان نمود :نیروهای آتش نشانی نیز باید با علم و فناوری روز دنیا آشنا باشند وتاکنون 90 درصد از آتش نشانان اصفهان              دوره های آکادمیک را طی کردند و در دوره های متعدد آموزشی داخل کشور و خارج از کشورنیز شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی اصفهان برای اولین بار در کشور به عمود پروازها و پهبادها مجهز شده است، عنوان کرد: نیروهای سازمان با استفاده از پهبادها و عمود پروازها می توانند وسعت و جهت حرکت آتش را شناسایی و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه برای اولین بار در کشور اصفهان نیز موتورهای برقی برای آسایش شهروندان راه اندازی شد، گفت: این موتورهای برقی نیز مشکلی خاصی برروی محیط زیست و ابنیه تاریخی ایجاد نمی کند.

بزرگزاد با اشاره به اینکه در ایام نوروز۲ الی ۳ هزار نفر در باغ فدک چادر خواب وجود دارد، اضافه کرد: در این ایام نیروهای سازمان باید هرشب ایمنی و امنیت شهروندان را بررسی کند که خوشبختانه با استفاده از این موتورهای برقی به راحتی بازدید ها انجام و موارد پرخطر رفع می شود.

وی با بیان اینکه با تکنولوژی روز همگام هستیم، افزود: در اصفهان بافت تاریخی ، فرسوده و معابر کم عرض وجود دارد در همین راستا ناوگان آتش نشانی را سبک و کم عرض شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: برخی اوقات در بزرگراه های شهر تصادفاتی رخ می دهد از همین رو سیستم های هیدرولیک خریداری و در اختیار ایستگاه های آتش نشانی و نیروهای آتش نشانی قرارداده تا در زمان وقوع حادثه استفاده کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر