کد خبر: 865791
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد تصریح کرد:
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد با اشاره به تلاش های این شرکت در تملک و تعریض بلوار ابوطالب شمالی گفت: کاهش بار ترافیکی میدان خیام در گرو بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی است و بازگشایی این بلوار بدون همراهی شهرداری و دیگر دستگاه های ذیربط میسر نخواهد بود.

دکتر جعفر حصاری نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه به آبادانی حاشیه شهر ورفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی آن، افزود: در حال حاضر بخش بسیاری از ارتقای اقتصادی و اجتماعی منطقه اسماعیل آباد، شهرک قدس و سپاد در گرو بازگشایی این بلوار و احداث پلی برای اتصال ابوطالب شمالی به جنوبی است.

وی افزود: منطقه گردشگری سپاد به غیر از میدان خیام که آن هم توسط تلاشگران این شرکت احداث گردیده، ورودی دیگری ندارد و این مسئله خدمت رسانی به مردم را حتی در شرایط بحرانی، تحت تاثیر و مخاطرات جدی قرار می دهد.

مدیرعامل سپاد  با اشاره به پیشرفت 90 درصدی حوزه فنی این شرکت در تعریض بلوار ابوطالب شمالی از صد متری تا منطقه سپاد بر همکاری بیشتر دستگاه های ذیربط تاکید کرد و اظهار داشت: تا کنون سپاد هزینه و تلاش بسیاری را در خصوص تملک و تعریض اراضی این بلوار انجام داده و مذاکراتی هم مبنی بر تعریض این بلوار از 35 متر به 45 متر با شهرداری صورت پذیرفته است.

وی در ادامه افزود: با مساعدت های شهرداری در آینده نزدیک شاهد اتصال بولوار ابوطالب شمالی و شهرک قدس به منطقه سپاد و ابوطالب جنوبی خواهیم بود که این امر می تواند حجم وسیعی از ترافیک میدان خیام به طرف منطقه گردشگری سپاد و میدان بار مرکزی را کاهش دهد.

حصاری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به 30 سال تلاش و سازندگی این شرکت در حوزه های گردشگری، اقتصادی و اجتماعی به ویژه آبادانی حاشیه شهر و ایجاد اشتغال برای مردم محروم منطقه اشاره کرد و افزود: سپاد زمانی اقدام به ایجاد منطقه گردشگری سپاد با زیرساخت های آن نمود که مشهد مقدس به آن نیاز جدی داشت و توانست همه ساله پاسخگوی سیل عظیم حضور زائران و مجاوران به مشهد مقدس باشد.

مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در پایان تصریح کرد: امروز هم اگر توجه جدی مسئولان به حل مشکلات منطقه سپاد، اسماعیل آباد و شهرک قدس نباشد در آینده شاهد تشدید معضلات ترافیکی و اجتماعی در این مناطق خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار