کد خبر: 865790
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
مرجع تقلید شیعه بر عینی گرایی و بیطرفی رسانه ها در انعکاس اخبار و رویدادها تاکید کرد.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی که در جمع مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد سخن می گفت؛ اظهار داشت: رسانه باید بکوشد ضمن پرهیز از خلاف گویی، با پیش گرفتن سیاست عینی گرایی برای مخاطبان خود جاذبه ایجاد کند.

ایشان ضمن برشمردن تفاوت های رسانه های غربی با رسانه های جمهوری اسلامی نکاتی را گوشزد نمودند وافزودند عقاید خود را نمی توان به مخاطب تحمیل کرد بلکه باید با ظرافت ، منطق و هنر برای همه اقشار  مردم اعم از کودک ، نوجوان  ، بانوان ،  افراد تحصیلکرده و عوام در قالب برنامه  های متنوع تبلیغ کرد.

این مرجع تقلید شیعه با اشاره به سفر بیش از 20 میلیون زائر به مشهد در طی سال، نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی را در پایتخت معنوی ایران دارای برجستگی دانست و افزود: اهالی رسانه در کنار پرداختن به دشمن خارجی باید مواظب افرادی که در داخل ممکن است در راستای سیاست های دشمن گام بردارند؛ نیز باشند.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین به موضوع حاشیه شهر مشهد پرداخت و گفت: افزایش مدارس علمیه و حسینیه ها و تقویت پایگاههای بسیج در حاشیه شهر و افزایش نفوذ و فعالیت های پررنگ در این مناطق می تواند در کاهش آسیب ها و تهدیدها موثر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار