کد خبر: 865638
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
اینکه حسن روحانی در چهار سال دوم دولت خود از ابقای ابتکار در سازمان محیط زیست خودداری کرد بدون شک به دلیل انتقادات فراوان و عملکرد ضعیف وی در این سازمان بوده است اما اینکه به چه دلیل ابتکار باید جایگزین خانوم حقوقدان معاونت امور زنان و خانواده شود ابهام برانگیز است.
اطلاعات روز: به گزارش سردبیر- در هفته‌ای که گذشت، علاوه بر همه گمانه‌زنی‌هایی که درباره کابینه دوازدهم، ابقا و حضور افراد جدید مطرح شد، برکناری معصومه ابتکار و حضور وی در معاونت زنان و امور خانواده به جای شهیندخت مولاوردی سر و صدای زیادی به راه انداخت.

اینکه حسن روحانی در چهار سال دوم دولت خود از ابقای ابتکار در سازمان محیط زیست خودداری کرد بدون شک به دلیل انتقادات فراوان و عملکرد ضعیف وی در این سازمان بوده است اما اینکه به چه دلیل ابتکار باید جایگزین خانوم حقوقدان معاونت امور زنان و خانواده شود ابهام برانگیز است.

بدون شک معاونت امور زنان و خانواده در دولت روحانی با حضور شهیندخت مولاوردی فعال این حوزه جان تازه ای گرفت و سبب شد منتقدین چندین ساله به عملکرد ضعیف مسئولان در این حوزه با مولاوردی همسو و از هوادارن وی شوند، اما با اتمام دولت یازدهم، معرفی معصومه ابتکار بدون تحصیلات مربوط به این حوزه برای جانشینی شهیندخت مولاوردی دور از انتظار بود.

آیا ابتکار با تحصیلاتی غیر مرتبط به حوزه زنان، عدم سابقه و پرونده سنگین قضایی همسر و فرزند لایق این معاونت است یا خیر؟

ابتکار در 4سال اخیر نشان داد که در سازمان حفاظت محیط زیست که سابقه چندین ساله نیز داشته ناتوان است و عملکرد های ضعیف وی و تیم همراهش صدای بسیاری از حافظین محیط زیست را درآورد اما انتقال وی به معاونت امور زنان و خانواده قطعا شکستی دوباره در پرونده ابتکار و روحانی است.

بر همگان روشن است افراد برای استخدام در ارگان های مختلف باید طبق عرف و قوانین، مراحل مختلفی را سپری کنند از تأیید رزومه فرد گرفته تا آزمون کتبی و عملی و مصاحبه و تحقیقات میدانی.

اگر خانوم ابتکار را گزینه معاونت امور زنان و خانواده در نظر بگیریم و وی را در پروسه مربوطه قرار دهیم وی در اولین مرحله که مربوط به رزومه است رد می شود چه برسد به مرحله مهم ونهایی تحقیقات میدانی!


محمد هاشمی و پرونده سرباز واردات بنزین


برای اولین بار در دی ماه سال ۹۱ وبلاگی به نام بانوی فتنه اسناد مدارکی مبنی بر تخلف همسر معصومه ابتکار (عضو جبهه منحله مشارکت) به همراه جمعی دیگر از اعضای خانواده وی را در فضای مجازی انتشار داد.

سید محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار؛ که به دلایلی خاص از یکی از ارگانهای مهم کنار گذاشته شده بود؛ به همراه همسر خود (معصومه ابتکار) و چند نفر از دوستانشان در سال ۱۳۶۹ شرکتی را در زمینه صادرات و واردات تاسیس می نمایند و محمد هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب می گردد، که اسناد تخلف این شرکت در سال 71-72 در دولت هاشمی رفسنجانی منتشر شد.

سال 94 نیز پرونده تخلف وادات بنزین محمد هاشمی جنجالی زیادی برانگیخت که پس از گذشت 2سال خانم ابتکار و همسرش نتوانستند با دلایل منطقی و اسناد رسمی خود را از این پرونده تبرئه کنند.

خوش گذرانی فرزند ارشد خانوم ابتکار در اروپا و آمریکا

پشت کردن فرزند معصومه ابتکار به کشور و مهاجرت وی به آمریکا نشان از عدم مقبولیت قوانین اسلامی توسط فرزند وی است.

خانم ابتکار که سال هاست از مسئولین رده بالا کشور محسوب می شود و از افراد تأثیر گذار در تسخیر لانه جاسوسی است چطور نتوانسته فرزند خود را به آب و خاک کشور پایبند کند که اکنون سودای معاونت امور زنان و خانواده را در سر می پروراند؟

طه هاشمی فرزند دوم معصومه ابتکار، رکورد شکن دریافت حکم جلب

طه هاشمی، آغازاده ایی که این روزها گوی سبقت را از آقازاده های جنجالی ربوده و با تکیه بر ژن خوب و خون آغازادگی چک بلامحل می کشد و حکم جلب نیز در وی اثری ندارد!

فرزند دوم خانم ابتکار که گزارش های متعددی از پرونده های چک برگشتی وی در رسانه ها منتشر شده بیش از سه سال است که به دلیل صدور چک بلامحل و عدم پرداخت بیش از 600میلیون به مالباخته در دستگاه قضا محکوم شده اما با وجود صدور چند حکم جلب سیار از سوی دستگاه قضا تاکنون در دادگاه حضور نیافته و پرونده همچنان مفتوح است.

همه موارد ذکر شده، همچنین عدم رعایت موازین اسلامی و شان مقامات جمهوری اسلامی توسط نزدیکان و خانواده خانم ابتکار در فضای مجازی نیز دلیل دیگری بر عدم انتخاب صحیح وی در حوزه معاونت زنان و امور خانواده است.

روحانی 4سال پیش با انتخاب شهیندخت مولاوردی در حوزه امور زنان و خانواده سیل عظیمی از بانوان و مدافعان حقوق بانوان را با خود همراه ساخت و بدون اغراق امید از دست رفته بسیاری از بانوان را به آنان بازگرداند؛ بخشی از جمعیت میلیونی که در اردیبهشت 96 با ایستادن در صف های انتخابات حماسه میلیونی آفریدند فارغ از بانوانی که به امید بهبود اوضاع پای صندوق رفتند مردمانی از اهواز و کرمانشاه بودند مردمانی که در این چند سال خاک تنفس کردند نه هوا، بخشی از این مردم باوجود خشک شدن دریاچه ارومیه و هورالعظیم و... دوباره به دولت تدبیر اعتماد کردند و امروز زمان آن رسیده که پاسخ رأی میلیونی با انتخابات شایسته کابینه داده شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار