کد خبر: 865546
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران
مراسم تحلیف حسن روحانی با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و اعلام رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در صحن علنی آغاز شد.
جوان آنلاين: جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی برای برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی دوازدهمین رییس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی، برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی و پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ سوگند یاد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی دوازهمین رئیس جمهوری منتخب کشورمان عصر امروز (شنبه- ۱۴ مرداد ۱۳۹۶) طی مراسمی رسمی در حضور رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ در راستای اجرای اصل ۱۲۱ قانون اساسی سوگند یاد و سوگندنامه‏ را امضا کرد.

متن سوگندنامه رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«بسم‏‌الله‏ الرحمن‏ الرحیم‏

من‏ به‏ عنوان‏ رئیس‏‌جمهور در پیشگاه‏ قرآن‏ کریم‏ و در برابر ملت‏ ایران‏ به‏ خداوند قادر متعال‏ سوگند یاد می‏‌کنم‏ که‏ پاسدار مذهب‏ رسمی‏ و نظام‏ جمهوری‏ اسلامی‏ و قانون‏ اساسی‏ کشور باشم‏ و همه‏ استعداد و صلاحیت‏ خویش‏ را در راه‏ ایفای‏ مسئولیت‌هایی‏ که‏ برعهده‏ گرفته‏‌ام‏ به‏ کار گیرم‏ و خود را وقف‏ خدمت‏ به‏ مردم‏ و اعتلای‏ کشور، ترویج‏ دین‏ و اخلاق‏، پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ سازم‏ و از هرگونه‏ خودکامگی‏ بپرهیزم‏ و از آزادی‏ و حرمت‏ اشخاص‏ و حقوقی‏ که‏ قانون‏ اساسی‏ برای‏ ملت‏ شناخته‏ است‏، حمایت‏ کنم‏. در حراست‏ از مرزها و استقلال‏ سیاسی‏ و اقتصادی‏ و فرهنگی‏ کشور از هیچ‏ اقدامی‏ دریغ نورزم‏ و با استعانت‏ از خداوند و پیروی‏ از پیامبر اسلام‏ و ائمه‏ اطهار علیهم‏ السلام‏ قدرتی‏ را که‏ ملت‏ به‏ عنوان‏ امانتی‏ مقدس‏ به‏ من‏ سپرده‏ است‏ همچون‏ امینی‏ پارسا و فداکار نگاهدار باشم‏ و آن‏ را به‏ منتخب‏ ملت‏ پس‏ از خود بسپارم‏.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
ایشان در دوره 4 سال قبل نشان داد که چگونه خودش و بیشتر نا وزیرانش پارسا و در خدمت مردم بودند.
متاسفانه رییس جمهوری که طی 4 سال هیچ دستاوردی را نداشته و باعث بیکاری بیشمار و وحشتناک ، گرانی و رکود شدید اقتصادی ، آمار بالای طلاق و خودکشی و جرایم نظیر دزدی و تجاوز و ... که میلیونها پرونده دادگاهی را به سوی دادسراها فرستاده است ، چگونه دم از خدمت به مردم میزند.
با بکار گماری برخی افرادی فاقد صلاحیت به عنوان وزیر و یا مدیر و یا مسول طی 4 سال گذشته و به عنوان نمونه آقای نعمت زاده ، آقای سیف ، خانم ابتکار ( محیط زیست از دست او به گریه افتاد ) و ده ها وزیر دیگر ببینید چه بلایی سر مردم آوردند.
حالا ایشان میخواهند معجزه کنند ؟
بعید است و در یک کلام باید گفت که آقای روحانی اینکاره نبوده و نیست.
چقدر مردم باید با سختی و گرانی و بیماری و مرگ های زود رس و فحشا و دزدی و نا امنی و ... دست و پنجه نرم کنند؟
تنها دستاورد حکومت آقای روحانی برجام بود که متاسفانه نتوانست تا به آخر به سر انجام برساند . البته کارشکنی های آمریکا نادیده گرفته نمیشود ولی دولت میتوانست بهتر از این عمل نماید.
از یک طرف نقدینگی برای آغاز پروژه های بزرگ نداریم و تمام سعی ها بر این است که سرمایه گذار خارجی بیاید و از طرف دیگر هزاران هزار میلیارد تومان ما در کشور یا گم شده اند و یا دست این مسول و مدیر سابق است. چرا آقای روحانی یک ریال از آنها را نتوانسته به خزانه برگرداند؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
این وسط عکس العمل نمایندگان مجلس هنگام ورود خانم موگرینی، واقعا باعث تاسف بود. بعضیا خودباختگی رو با احترام اشتباه میگیرن. ما به کیا رای دادیم. این تصاویر رو دیگه حتی توی کشورهای عربی هم نمی بینیم بعد این آقایون به اصطلاح وکلای ملت، اینجوری جلوی یه زن غربی آبرو ریزی میکنن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار