کد خبر: 865489
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن در اجرای نقشه‌های خود در براندازی نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه کوتاه نیامده و همواره در تلاش برای ایجاد تشتت و اختلاف در بین امت‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌ولی نظرپور در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انسجام‌بخشی به حرکت‌های مردمی در راستای تقویت منویات انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است تا این انقلاب پرشور و مردمی را از تمام گزندها و آسیب‌ها مصون نگه داریم.

وی انقلاب اسلامی را بسیار گرانبها اعلام کرد و گفت: انقلاب و دفاع مقدس ما دستاورد جانفشانی‌های هزاران شهید ایثارگر است که وظیفه همه ما حفظ و نگهداری این تراث با عظمت می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در تمام ادوار و دوران‌ها خار چشم دشمنان بوده است، افزود: بر همین اساس دشمنان اسلامی هیچ‌گاه از موضع خود در ضربه زدن به این انقلاب و نظام کوتاه نیامدند اما ملت ما هر گاه در صحنه بوده و آگاهانه وارد عمل شدند، این توطئه‌ها را خنثی و موانع را رفع کرده‌اند.

نظرپور عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی ملت همیشه در صحنه را یادآور شد و تصریح کرد: حوادثی همچون 9 دی که از سوی دشمنان بعد از انتخابات سال 88 طراحی شده بود، از سوی ملت ما خنثی شد که این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی وجهه و مردمی بودن خود را حفظ کرده است.

وی با یادآوری اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ جناح و گروهی وابستگی نداشته و زیر نظر مقام معظم رهبری است، بیان کرد: اراده ملت ما توانسته در تمامی وقایع بعد از انقلاب به ویژه راهپیمایی‌ها ثابت شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با تاکید بر خواسته‌های ملت تمامی تحرکات انقلابی را ساماندهی کرده است.

نظرپور انقلاب اسلامی را زنده و پویا اعلام کرد و ادامه داد: انقلاب و ارزش‌های دینی ما همواره مورد توجه و حمایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده که در رأس آن همه ما سعی داریم این زنده و پویا بودن تثبیت شود.

وی با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور، ایجاد ستادها و تشکل‌های مورد نیاز برای برگزاری مراسمات عمومی و رسمی کشور و اشاعه فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی به منظور پایداری آن در بین اقشار جامعه از اهداف و مأموریت‌های این شوراست.

نظرپور هدف اصلی از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را انسجام‌بخشی به فعالیت‌های مردمی در راستای تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: هر جا توطئه‌ای بوده به فضل الهی و با حضور گسترده مردم خنثی شده و دشمنان هیچ‌گاه نخواهند توانست در آمال و آرزوی خود در براندازی نظام اسلامی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما همواره با انگیزه‌های دینی وارد صحنه شده است، اظهار کرد: ‌ما هم اکنون نیز در تمامی برهه‌ها و جبهه‌ها در حال مبارزه با استکبار جهانی هستیم که همه اینها نشأت گرفته از روحیه انقلابی مردم است.

نظرپور همچنین با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خبرنگاران را راویان صدیق وقایع روز اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: خبرنگاران ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا را بی کم و کاست به نسل امروز انتقال می‌دهند که این بسیار ارزشمند است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر