کد خبر: 865480
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
در کشور ما گاهی حوادثی رخ می دهد که مخاطب نمی داند بخندد، گریه کند؛ پیراهن به تن بدرد؛ یا خودش را از برج میلاد به اتوبان حکیم بیندازد.
به گزارش ندای صبح، دکترمجید ابهری آسیب شناس و متخصص علوم رفتاری در مورد درگیری نماینده مجلس با نیروی پلیس که منجر به شکستگی بینی مامور گشته است اظهار داشت: واقعا من ابتدا فکر کردم این خبر هم در گروه جنگ روانی و شایعه پراکنی فضای مجازی قراردارد اما با تایید آن توسط برخی از مسئولین با کمال تاسف وشرمساری آن را می پذیریم که یک نماینده مجلس با زدن "کله" بینی یک مامور پلیس را بشکند. 

وی افزود: اگر این حرکت زشت را یک نماینده کنگره آمریکا یا پارلمان اروپا یا حتی مجلس یکی از این کشورهای مییناتوری خلیج فارس انجام داده بودند؛ شاهد تحلیل ها و نظریه های آسمانی فرازمینی درمورد این خطای هنگفت هزاران توییت و پیام منتشر شده و تحصن پشت تحصن برای احقاق حق یک مامور زحمتکش که فقط جرمش درخواست مدارک شناسایی بوده و بس انجام می شد. 

این آسیب شناس ضمن اعلام بی طرفی و با تاکید بر اینکه موضوع فراتر از دعواهای سیاسی است، عنوان کرد: بنده  سیاسی نیستم نه اصلاح طلبم نه اصولگرا فقط پیرو آرمانهای ولایتم ولاغیر، پس بدون توجه به جناح سیاسی این جناب نماینده باید عرض کنم ایشان در جایگاه یک قانون گذار الگوی رفتاری جامعه مخصوصا جوانان ما هستند. اگر ایشان آستانه تحمل و مدیریت هیجانهای رفتاریشان در این حد از ضعف باشد که به هر دلیل چنین رفتاری انجام دهد؛ دیگر از فلان اوباش یا بزهکار می شود درخواست تبعیت از مجری قانون نمود؟ اقتدار انتظامی و امنیتی چه می شود؟ مگر نماینده یک شهر را باید در همه جا همه بشناسند؟ قانون گذاران باید خود داوطلبانه در صف اول تبعیت از قانون قرارگیرند؛ مگر آن مامور مافوق نداشته؟ مردمی که ناظر این صحنه دلخراش بودند نظرشان در مورد دولتمردان چه خواهد بود؟ 

وی افزود:یک حرکت نسنجیده تلاشها و زحمات توانفرسای نمایندگان محترم مجلس را به باد داده و ابعاد منفی سنگینی بر آنها خواهد گذشت؛ بعنوان یک شهروند از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می نمایم اجازه ندهند اینگونه منزلت مجلس خدشه دار گردد و حتما این نماینده محترم برای مردمی که ایشان را به این جایگاه رساندند؛ پاسخ مناسبی دارد؛ چرا که افرادی که به ایشان رای دادند به اندازه یک رای در شکستن بینی و بد تر از همه خرد شدن شخصیت این مامور سهیم هستند. 

 دکتر ابهری در پایان  با اشاره به نقش مجلس و قوه قضاییه در حل این موضوع عنوان کرد:انشاالله بزودی شاهد حرکت شجاعانه ریاست محترم مجلس و تدبیر ریاست محترم قوه قضاییه در احقاق حق این مامور خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار