کد خبر: 865329
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد:
مسئولین بدانندآتش به اختیار محافظه‌کاری نیست، باید تشکیلاتی و منسجم عمل کرد و کار تربیتی و کادرسازی را در اولویت کاری خود قراردهند.

به گزارش خبرگزاری جوان مسؤول سازمان بسیج دانشجویی به نقش بسیج دانشجویی در اختتامیه دوره آموزشی خط امام در اردوگاه شهدای درچه اصفهان ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اظهارداشت: گفتمان امسال بسیج دانشجویی انقلابی بودنمی باشد و لازم است این گفتمان تبیین شود وهیچ‌کدام از شما دانشجویان میهمان نیستید بلکه همگی میزبان هستید که باید با حضور فعال خود در میدان عمل آتش به اختیار باشید و کار فرهنگی کنید.

داوود گودرزی در تربیت دانشجوی همطراز انقلاب اسلامی و تربیت مدیران آینده نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی تنها راهی است که می‌تواند تهدیدات پیش روی انقلاب را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: آتش به اختیار محافظه‌کاری نیست، باید تشکیلاتی و منسجم عمل کرد و کار تربیتی و کادرسازی را در اولویت کاری خود قرار داد.

گودرزی تأکید کرد: خط امام شاخصه و مبانی فکری ماست وما می‌توانیم در مقابل مدعیان دروغین که در حال تحریف این خط هستند بایستیم، خط امام یک شعار نیست بلکه هویت جریان انقلابی و بسیج دانشجویی است.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی هدف از محتوای این دوره آموزش را ابتدا تحلیل و تبیین ماهیت جریان انقلاب دانست وابراز نمود : اهداف کلان اقتصاد مقاومتی در کشور با بومی‌سازی آن در سراسر کشورمیسر است .

وی در ادامه افزود : خط و فکر امام هندسه انقلاب و شاخصه آینده ما است و خط امام تمییز دهنده بین جریان انقلابی و غیرانقلابی است؛ باید جلوی تحریف خط امام گرفته شود، ما فرزندان امام اجازه این تحریف را  به هیچ دولت و دستگاهی نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: عده‌ای سعی در تحریف نگاه و ایدئولوژی امام در مباحث مختلف کشور از‌ جمله مسائل خارجی و اقتصادی دارند که پیام بسیج دانشجویی از انتخاب نام خط امام در دوره‌های سالانه بسیج دانشجویی، ایستادگی جریان انقلابی در مقابل جریان تحریف‌گر(غیرانقلابی) و جلوگیری از انحراف حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی است.

گودرزی به نقش بسیج دانشجویی در تربیت دانشجوی هم‌طراز انقلاب اسلامی و تربیت مدیران آینده نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان انقلابی تنها راهی است که می‌تواند تهدیدات پیش روی انقلاب را به فرصت تبدیل کند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن، اضافه کرد: هر چند در برخی عرصه‌های صنعتی و علمی از برخی کشورها عقب هستیم ولی می‌توان این عقب‌افتادگی‌ها را با حرکت‌های انقلابی و جهش‌های علمی جبران کرد، امروز از یک‌ سو هژمونی لیبرالی شکسته شده است و از سوی دیگر مردم جهان و منطقه از جنگ و خونریزی خسته شده‌اند و نیازمند پیام انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جریان غیرانقلابی در 37 سال گذشته به کشور ضربه زده است، گفت: یک فرد انقلابی آرمان‌های انقلابی خود را در نهایت واقع‌بینی دنبال می‌کند و هوشمندانه برای آن فریاد خواهد زد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی برگزاری دوره‌های آموزشی تربیتی طرح ولایت را با عنوان خط امام(ره) سرآغازی بر این آشنایی عنوان کرد و افزود: خط امام(ره)، هندسه انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی در دوره‌های خط امام(ره)، اندیشه‌های امام و رهبری را برای دانشجویان تبیین می‌کند.

وی در ادامه به تعریف انقلابی‌گری بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب حرکتی تدریجی، تحول، دگرگونی از بدی‌ها به سمت خوبی‌هاست و این حرکت حد پایانی ندارد.

گودرزی به بیان چالش‌ها و موانع انقلابی‌گری پرداخت و خاطرنشان کرد: چالش اول انقلابی‌گری اقدامات خصمانه آمریکا و لابی‌های صهیونیستی است که هم در رژیم گذشته و هم پس از انقلاب اسلامی دشمنی خود را ثابت کرده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه چالش دوم حضور جریانی غیرانقلابی در پست‌های مدیریتی کشور است، اظهار کرد: عده‌ای با ظاهری انقلابی ولی اندیشه‌ای غیرانقلابی در پست‌های مدیریتی کشور نفوذ کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: عده‌ای دیگر هستند که می‌خواهند با مدل غربی کشور را به توسعه برسانند و به شاخصه‌های انقلابی‌گری اعتقادی ندارند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر