کد خبر: 865306
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
در ادامه ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت؛
کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» ضمن دیدار با خانواده جانباز 45 درصد، جواد جامه‌شورانی و عیادت از ایشان، به دیدار خانواده شهیدان شهرستان هرسین به ویژه شهید منصوری از شیفتگان امام رئوف(ع)، رفت.

در ادامه ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت، با سفر خدام‌ حرم رضوی به شهرستان‌های کرمانشاه، مردم این دیار بار دیگر عشق و ارادت خود به حضرت شمس الشموس(ع) را به نمایش گذاشتند.

طی این سفرها کاروان رضوی مورد استقبال پرشور اهالی منطقه قرار گرفته و با حمل پرچم حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، فضای استان را معطر کردند.

خادمان امام رئوف(ع) با حضور در منزل جواد جامه‌شورانی، از این جانباز دوران‌ دفاع مقدس، دلجویی کردند. همچنین قرائت صلوات خاصه امام هشتم(ع) به این مراسم جلوه خاصی بخشید.

جواد جامه‌شورانی از جانبازان 45 درصد دفاع مقدس است که در راه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب به خدمات شایسته پرداخته و طبق سخنانش از زمان موج‌گرفتگی در سال ۶۴ تا به امروز نخوابیده و با دارو روزگار می‌گذراند!

در این دیدار، هدایایی متبرک، نگین مطهر و مزین به حرم حضرت رضا(ع) به همراه حرز مبارک حضرت ثامن‌الحجج(ع) توسط خادمان به یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اهدا شد.

بنا براین گزارش، خادمان بارگاه منور رضوی، پیش از این دیدار نیز با حضور در منزل شهید خداکرم منصوری با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

روایت تعبیر شدن خوابی از اعضای خانواده این شهید معزز که آمدن کاروان را چندی قبل در خواب دیده‌اند به این مراسم معنوی حال و هوای خاصی بخشید و برای دقایقی توجه حضار را به تفکر در عنایات حضرت ثامن‌الائمه(ع) و ارادت عاشقان امام رضا(ع) به ایشان معطوف کرد.

حجت‌الاسلام سید‌رضا عبدالله‌زاده، مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» در این دیدار با اشاره به فضایل امام رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به اینکه مادر شهیدمنصوری به شدت بیمار هستند، می‌توان گفت، در واقع محبان ائمه اطهار(ع) همواره در پیشگاه ابتلا و امتحان قرار دارند.

این خادم حضرت رضا(ع) اضافه کرد: محبان اهل‌بیت عصمت و طهارت در دنیا بیشتر مورد امتحان قرار دارند تا تصفیه شوند و در آخرت به قرب الهی و اهل بیت(ع) برسند.

خادم آستان قدس رضوی طی این بازدید معنوی به بیان فضیلت و جایگاه افرادی که از بیمار پرستاری می‌کنند پرداخت و به اجر دنیوی و اخروی این اقدام اشاره کرد.

سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی، قرائت دسته‌جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی خادمان آستان ملکوتی حضرت شمس‌الشموس و اهدای هدایای متبرک کاروان رضوی به این خانواده معزز، پایانبخش این دیدار معنوی بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار