کد خبر: 865304
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
رئیس راهور ناجا خراسان رضوی ،
سرهنگ حاجی زاده با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد و برای رفع مشکلات این اسوه های صبر و استقامت دستور لازم را صادر کرد.

رئیس راهور ناجا خراسان رضوی با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد و ضمن تبریک دهه کرامت افزود: شهدا بزرگترین منشا قدرت نظام بودند و هستندو بعد از شهدا، جانبازان عطرافشان بوی شهدا در جامعه‌اند و دیدار با جانبازان منشا خیر و برکت است .
 
علی رضا حاجی زاده تصریح کرد: ما امروز نیامده‌ایم که به جانبازان چیزی اضافه کنیم بلکه ما مستحق دعای خیر جانبازان هستیم تا بتوانیم راه و مسیر آنان را شجاعانه به پیش ببریم.
 
وی با تأکید بر اهمیت نقش جانبازان جنگ تحمیلی در پیشبرد شرایط امروز کشور گفت: خداوند به همه جانبازان عزت و سلامتی عطا کند زیرا ریشه  امنیت کامل امروز کشور نتیجه  تلاش و زحمات جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.
 
در این دیدار جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشکلات راهنمایی و رانندگی خود را با رئیس راهور ناجا خراسان رضوی در میان گذاشتند.
رئیس راهور ناجا خراسان رضوی زاده در این رابطه گفت: برای تسهیل در امور تردد جانبازان نخاعی  کارشناسان راهور ناجا در جهت تعویض گواهینامه ها به مرکز توانبخشی جانبازان  امام خمینی (ره)  اعزام خواهند شد.
 
در این دیدار معاونین رئیس راهور ناجا خراسان رضوی با اهدای شاخه های گل به جانبازان هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار